مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان گفت: امسال ۳۵ راهدارخانه برای فصل زمستان مشغول خدمت‌رسانی به هموطنان خواهند بود.

مهرداد آهکی با اشاره به اجرای عملیات راهداری زمستانی و برنامه‌ریزی برای تردد ایمن و روان در زمان بارش‌ها، افزود: امسال در طرح راهداری زمستانی افزون بر ۵۰۰ نفر نیروی راهدار، ۳۰۰ دستگاه انواع ماشین‌آلات سنگین، نیمه سنگین و سبک راهداری در ۳۵ راهدارخانه مشغول خدمت‌رسانی به هموطنان خواهند بود.

او افزود: باید اقدامات در بارش‌ها به گونه‌ای باشد تا در سریع‌ترین زمان انسداد‌های احتمالی محور‌های استان رفع شود و از هم‌اکنون باید تجهیزات، ماشین‌آلات و دیگر اقدامات مورد نیاز شامل اورهال و تعمیر ماشین‌آلات، تأمین شن و نمک، تجهیز راهدارخانه‌ها، تأمین سوخت مورد توجه رؤسای ادارات راهداری شهرستان‌های تابعه قرار گیرد.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان گفت: استان همدان به علت قرار گرفتن در موقعیت خاص جغرافیایی و زمستان زودرس، برنامه‌ریزی‌ها و تمهیدات راهداری زمستانی را از ابتدای مهرماه به‌طور ویژه در دستور کار این اداره‌کل قرار می‌دهد تا در فصل بارندگی‌ها خدمات مطلوبی به کاربران جاده‌ای ارائه دهیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.