مسئول هماهنگ کننده اهدا عضو دانشگاه علوم‌پزشکی رفسنجان گفت: جوان ۲۸ ساله رفسنجانی با اهدای ۴ عضو خود به ۴ بیمار نیازمند، زندگی دوباره بخشید.

زهرا عظیمی  با بیان اینکه جوان ۲۸ ساله رفسنجانی با اهدای ۴ عضو حیات‌بخش خود به ۴ بیمار نیازمند عضو، زندگی دوباره بخشید، گفت:  این جوان که در اثر ضایعه مغزی در بیمارستان علی بن ابیطالب (ع) بستری بود در تاریخ ۲۰ مهرماه علی رغم تلاش بی‌وقفه کارکنان این مرکز و مراقبت‌های ویژه‌ای که به این جانبخش صورت گرفت، دچار مرگ مغزی شد که با رضایت خانواده ایثارگرش در تاریخ ۲۴مهرماه با اهدای قلب، کبد و ۲ کلیه توانست جان ۴ هم وطن نیازمند عضو را از مرگ حتمی نجات دهد.  

او افزود: عمل برداشت اعضای این جوان در اتاق عمل بیمارستان علی بن ابیطالب (ع) از سوی جراحان اعزامی از تهران و تیم اتاق عمل بیمارستان علی بن ابیطالب (ع) انجام شد و اعضای پیوندی این جانبخش به بیماران نیازمند عضو اهدا می‌شود.  

مسئول هماهنگ کننده اهدا عضو دانشگاه علوم‌پزشکی رفسنجان ضمن تشکر از همکاری تیم پیوند اعضای دانشگاه علوم پزشکی به خصوص کارکنان آی سی یو ۱ و اتاق عمل و کارکنان اورژانس ۱۱۵ و تمامی دوستداران فرایند مقدس اهدای عضو ابراز امیدواری کرد: ان‌شاءالله بتوانیم با اهدای عضو حال دیگران را خوب کنیم؛ زیرا جان چند نفر به یک تصمیم جانبخش وابسته است و جای خالی را با زندگی پر کنیم.

 او افزود: این چهارمین اهدای عضو، طی امسال در رفسنجان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار