استاندار سیستان و بلوچستان گفت: تمام فعالیت دستگاه های اجرایی برای رفع مشکلات مردم است و مدیران و کارکنان ادارات نباید هیچ گونه فرقی بین مراجعه کنندگان قائل شوند.

محمد کرمی استاندار سیستان و بلوچستان در جلسه شورای اداری شهرستان نیکشهر با تبریک پیروزی جبهه مقاومت فلسطین در نبرد حق علیه باطل و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی، گفت: همه دستگاه های اجرایی با هماهنگی ، برای حل مشکلات مردم تلاش کنند.

وی گفت: فضای کنونی جامعه نیاز به خلاقیت و نوآوری دارد و مدیرانی موفق خواهند بود که بتوانند با ظرفیت های موجود از ابتکارات نو برای پیشبرد اهداف دولت و رفع مشکلات مردم استفاده کنند.

استاندار سیستان و بلوچستان افزود: معتمدین و مردم محلی ظرفیت مهمی برای حل موانع و مشکلات هستند که مدیران با شناسایی افراد تاثیر گذار از این ظرفیت استفاده لازم را ببرند.

کرمی گفت: دانش آموزان و دانشجویان جزء ظرفیت‌های بسیار ارزشمند سیستان و بلوچستان هستند که لازم است به آنها مسئولیت‌های اجتماعی واگذار شود تا در آینده هر یک بتوانند در جایگاه یک مدیر ارزشی و جهادی به مردم خدمت کنند.


استاندار در ادامه اظهار داشت: سیستان و بلوچستان جوان‌ترین استان کشور است که دارای نیروی انسانی جوان و توانمندی می باشد که با آموزش مهارت های لازم می توانند در توسعه استان نقش آفرینی موثری داشته باشند.

وی گفت: تردد خودروهای پلاک منطقه آزاد به سراسر سیستان و بلوچستان بلامانع است و با همکاری وزارت صنعت، معدن و تجارت و همچنین دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد به دنبال واردات خودرو از منطقه آزاد هستیم.


استاندار سیستان و بلوچستان در ادامه افزود:کارهای عقب افتاده طبق سخنان مقام معظم رهبری که به عدم اجرای مصوبات دهه ۸۰ اشاره کردند در سیستان و بلوچستان زیاد است که اگر در زمان خود انجام می‌شد شاهد این عقب ماندگی‌ها نبودیم که لازم است هم اکنون  همه مدیران و مردم همت کنند این عقب افتادگی‌ها جبران شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.