رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم گفت: امیدواریم ۱۳ آبان امسال نیز با یک تدبیر هوشمندانه، زمینه یک راهپیمایی باشکوه و الگوساز پدید آید.

حجت‌الاسلام محمدحسن ذاکری روز یکشنبه در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی مراسم بزرگداشت روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در سالن جلسه‌های اداره‌کل آموزش‌وپرورش قم اظهار کرد: سال گذشته راهپیمایی ۱۳ آبان در قم، به لحاظ حجم شرکت کنندگان در کشور بی‌نظیر بود.

او افزود: پیامی که می‌خواهیم از راهپیمایی در قم، به جهان مخابره کنیم، تاثیرگذار است و نیاز دارد که با فکر و اندیشه و همفکری، اقدام بسیار مناسبی صورت گیرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم استفاده از ابتکارها و خلاقیت‌های جوانان انقلابی را مهم ارزیابی کرد و گفت: یکی از نکته‌هایی که در راهپیمایی سال قبل مورد قدردانی و توجه قرار گرفت این بود که مراسم ۱۳ آبان توسط دانش‌آموزان اداره می‌شد.

حجت الاسلام ذاکری اضافه کرد: مشارکت دانش‌آموزان در برنامه‌ریزی برای برگزاری مراسم ۱۳ آبان در کشور منحصر به فرد بود، امیدواریم امسال نیز با یک تدبیر هوشمندانه، زمینه یک راهپیمایی باشکوه و الگوساز پدید آید.

او بیان کرد: ما فتنه سال گذشته را پشت سرگذاشتیم، امسال دشمن برغم تلاشی که کرد، نتوانست حرکتی را ایجاد کند، اما دست‌بردار نیست و در این جنگ ترکیبی به‌ویژه جوانان و نوجوانان در معرض خطر هستند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم با اشاره به بمباران چند جانبه‌ رسانه‌های صهیونیستی و جنگ شناختی که در جریان است گفت: برای ایجاد یک فضای مناسب جهت حضور باشکوه در راهپیمایی ۱۳ آبان‌ماه و مقابله با تبلیغات سوء‌دشمن وظیفه سنگینی برعهده داریم.

او در ادامه تاکید کرد: ما باید از هفته آینده سلسله برنامه‌هایی را آغاز کنیم که در مجموع این آمادگی را ایجاد کند و شاهد یک ۱۳ آبان به یادماندنی دیگری در قم باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار