در اجلاس مجمع بسیجیان شهرستان فهرج با حضور نخبگان و متخصصین، اندیش ورزان حقیقی و حقوقی از ۵ طرح برگزیده به عنوان طرح‌های برتر تجلیل شد.

مجمع بسیجیان شهرستان فهرج متشکل از نخبگان و متخصصین، اندیش ورزان حقیقی و حقوقی دارای ۱۲۵ عضو و ۵ گروه تخصصی است.

امروز در این اجلاس هر گروه یک طرح به منظور حل مسائل و مشکلات شهرستان فهرج ارائه کرد که در پایان ۵ طرح با عنوان طرح‌های جلوگیری از عارضه خشکیدگی خوشه‌های خرما در گروه آموزش، تحقیقات و فناوری، طرح آموزش سواد رسانه در کارگروه فرهنگی و اجتماعی، طرح رشد و تعالی مادرانه، آموزش توانمند سازی مادران فاقد فرزند و تک فرزند از کارگروه زن و خانواده و طرح محرومیت زدایی با ایجاد اشتغال پایدار در کارگروه اقتصادی و زیربنایی به عنوان طرح‌های برتر انتخاب شدند که در این جلسه از سرگروه طرح‌های برتر با اهدای لوح سپاس تجلیل شد.

سرهنگ حسن سنجری فرمانده سپاه شهرستان فهرج، در مراسم اجلاس مجمع بسیج شهرستان فهرج با اشاره به فرمان حضرت امام (ره) در زمینه تشکیل بسیج گفت: بسیج شجره طیبه‌ای است که به دست معمار انقلاب شکل گرفت و راه اندازی آن از آینده نگری‌های حضرت امام خمینی (ره) بود.

وی افزود: بسیج حامی مستضعفین و سبب خیر و برکت برای جهان اسلام است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان فهرج تصریح کرد: بسیج بدون هیچ گونه چشم داشتی خود را سرباز ولایت می‌داند و در تمام عرصه‌ها جان فشانی می‌کند و در ۸ سال دفاع مقدس نیز نقش موثری داشته است.

وی بیان داشت: امروز هرجا که مشکلی است بسیج حضور پررنگی دارد و این را می توان چه در حوادث و چه در سازندگی کشور به وضوح دید.

سرهنگ سنجری، بسیجیان را پشتیبان ولایت و انقلاب دانست و گفت: بسیج از ارگان‌ها و نهاد‌های ممتاز است و باید قدردان بسیج این نهاد مقدس باشیم.

وی افزود: عاقبت بخیری در کنار ولایتمدار بودن است و امروز دولت ولایتمدار تمام هم و غم اش را جهت خدمت به مردم گذشته است.

سرهنگ سنجری بر اطاعت از ولایت مطلقه فقیه تاکید کرد و بیان داشت: باید قدردان ولایت فقیه باشیم.

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار