مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی از مصرف ۹۶۲ میلیون مترمکعب گاز طبیعی در شش ماهه نخست امسال در استان خبر داد و گفت: مصرف گاز طبیعی نسبت به دوره زمانی مشابه سال گذشته کاهش داشته است.

محمودی مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی گفت: در ۶ ماهه نخست امسال در بخش‌های مختلف، حدود ۹۶۲ میلیون مترمکعب گاز مصرف شده که نسبت به دوره مشابه سال گذشته استان، حدود ۶ میلیون و ۶۰۰ هزار مترمکعب کاهش مصرف ثبت شده است.

او افزود: بیشترین مقدار مصرف گاز استان مربوط به بخش نیروگاهی بوده که در این بخش حدود ۵۰۰ میلیون متر مکعب و پس از آن در بخش صنعتی و سیمان حدود ۳۲۶ میلیون و ۵۰۰ هزار مترمکعب گاز مصرف شده است.

محمودی بیان کرد: در ۶ ماهه نخست امسال در بخش خانگی، عمومی و تجاری حدود ۱۰۰ میلیون مترمکعب و در سایر بخش‌ها (آموزشی، CNG و مذهبی) در مجموع حدود ۳۶ هزار مترمکعب گاز طبیعی مصرف شده است.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی یادآور شد: با توجه به شروع فصل سرد امیدواریم مشترکین گرامی ضمن رعایت کامل نکات ایمنی، با رعایت دمای رفاه (دمای بین ۱۸ تا ۲۱ درجه سانتیگراد) و صرفه جویی در مصرف گاز طبیعی، علاوه بر یاری رساندن شرکت گاز در پایداری جریان گاز طبیعی، موجب کاهش هزینه‌های اقتصادی خانواده خود باشند.

برچسب ها: مصرف گاز ، فصل سرما
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار