بیش از یک میلیارد و ۳۹۳ میلیون لیتر فرآورده نفتی در منطقه زاهدان توزیع شد

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان گفت: در ۶ ماهه اول امسال بیش از یک میلیارد و ۳۹۳ میلیون لیتر فرآورده نفتی در این منطقه توزیع شده است.

قربانعلی مردانی گفت:  در ۶ ماهه اول امسال بیش از یک میلیارد و ۳۹۳ میلیون لیتر فرآورده نفتی در این منطقه توزیع شده است. این فرآورده‌ها شامل بنزین، نفت گاز، نفت سفید و نفت کوره بوده که در بخش‌های مختلف از جمله حمل‌ونقل، کشاورزی، صنایع، پروژه‌های عمرانی، اصناف و مصارف خانگی در نواحی زاهدان، زابل، خاش و سراوان توزیع شده است.

وی با اشاره به روند افزایشی عرضه فرآورده‌های نفتی در ۶ماهه اول امسال افزود: در این مدت مقدار فرآورده‌های نفتی توزیع شده نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۴ درصد افزایش داشته است.

مدیر منطقه زاهدان ادامه داد: بیشترین درصد رشد توزیع فرآورده‌های نفتی در این مدت نسبت به مدت مشابه سال قبل مربوط به نفت سفید با افزایش قابل‌توجه ۷۲ درصد بوده که با هدف ذخیره‌سازی سوخت زمستانی از سوی خانوار‌ها انجام شده تا با شروع فصول سرد سال مشکلی وجود نداشته باشد.

وی با اشاره به گازسوز شدن برخی از صنایع مصرف‌کننده نفت کوره از جمله صنایع سیمان سیستان و سیمان خاش، از صرفه‌جویی در مصرف این فرآورده و کاهش ۲۹ درصدی آن در مقایسه با مدت مشابه سال قبل خبر داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.