رئیس سازمان بهزیستی کل کشور گفت: امروز شاهد عالی‌ترین سطح هماهنگی بین قوه قضائیه، ارکان بالادستی دولت و کارکنان بهزیستی هستیم.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، قادری رئیس سازمان بهزیستی کل کشور اظهار کرد: امروز قرار است یک سازه زنده و یک مجموعه همراه را برای روان سازی و روانکاوی خدمات در بخش خدمات حمایت اجتماعی رونمایی کنیم. انتظار داریم این موضوع در کل کشور دیده شود. در مجموعه شوق زندگی نیز همکاری و همراهی یک دست دیده می‌شود.

چه برنامه‌ای برای آینده دارید؟

وی گفت: امروز شاهد عالی‌ترین سطح هماهنگی بین قوه قضائیه، ارکان بالادستی دولت و کارکنان بهزیستی هستیم. ما یک سازمان مانا را داریم و در حال رصد، پیگیری و اجرای عوامل محوله هستند. مقامات قضایی با شتاب و سرعت لازم امورات را پیگیری می‌کنند.

قادری بیان کرد: هدف از ایجاد مجتمع شوق زندگی که بنای آن توسط خیرین نهاده شده، روانکاری خدمات برای خانواده‌هایی که فرزندپذیر هستند یا بازپروری کودکان آسیب دیده به خانواده‌های آن‌ها و موضوعات دیگر از موارد ایجاد این مرکز است. 

 رئیس سازمان بهزیستی در پایان گفت: با توصیه وزیر دادگستری امیدواریم این مجموعه‌ها توسعه پیدا کنند و بتوانیم خدمات هوشمند را نیز ارائه دهیم. این سازه یک شتاب‌دهنده  خدمات اجتماعی خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
Mohsen
۱۰:۲۶ ۲۵ مهر ۱۴۰۲
مستمری کشوری زیرخط فقر؟!
آخرین اخبار