معاون استاندار سمنان خبرداد:

فراخوان ساکنان مسکن مهرهای نا ایمن سمنان برای تخلیه

حمیدی ساکنان قطعات ۲۳ و ۲۴ مسکن مهر سمنان را به تخلیه فوری این واحدهای مسکونی نا ایمن فرا خواند .

۳۳۶ خانوار در ۲۱ بلوک ۱۶ واحدی در قطعات ۲۳ و ۲۴ مسکن مهر سمنان ساکن هستند که به علت نبود ایمنی و استحکام بنا و نشست ساختمان ، وزیر کشور دستور تخلیه این واحدها را صادر کرده است .

️محمد حمیدی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان  با تشریح پیگیری های انجام شده برای رفع مشکلات این واحدهای مسکونی از یک سال پیش تاکنون ، آخرین امتیازاتی که برای مالکان خسارت دیده این واحدهای مسکونی اخذ شده را بیان کرد .

وی گفت : پرداخت وام ودیعه مسکن ۳۰۰ میلیون تومانی با تنفس ۲ ساله ، سبز شدن فرم جیم سرپرستان خانوار ، پرداخت ۵۵۰ میلیون تومان وام تسهیلات مسکن ملی ، زمین ۲۰۰ مترمربعی با مجوز ساخت حداقل ۷۵ متر بنا و تامین ۸۰ میلیون تومان به عنوان آورده متقاضی برای هر واحد مسکونی امتیازاتی است که به ماکان خسارت دیده اعطا می شود .

وی با بیان اینکه تاکنون  ۵۴ خانوار از ۳۳۶ خانوار ساکن در این واحدهای مسکونی وام ودیعه مسکن را دریافت کرده اند گفت : ۱۸ نفر نیز در صدد دریافت این تسهیلات هستند.

معاون عمرانی استاندار سمنان همچنین از انعقاد قرارداد با یک پیمانکار برای ساخت واحد مسکونی یک طبقه با دیوار دور و در ورودی با پرداخت ۷۰۰ میلیون تومان خبر داد و گفت : بر اساس اظهار پیمانکار ، در صورت پرداخت این هزینه ، واحدها تا عید نوروز به مالکان تحویل داده می شود.

حمیدی یادآور شد: زمین درنظرگرفته شده برای ساخت خانه برای مالکان واحد‌های ناایمن مسکن مهر سمنان، زمین مجاور دانشگاه پیام‌نور است.

معاون استاندار سمنان تاکید کرد : با هماهنگی فرمانداری و دادستانی سمنان ، فرآیند قانونی تخلیه واحدهای مسکونی نا ایمن مسکن مهر آغاز شده تا از بروز حوادث تلخی نظیر متروپل جلوگیری شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۰۰:۴۱ ۲۴ مهر ۱۴۰۲
این چه حمایتیه که زمین های خارج شهر رو دارن میدن اگه خیلی به فکرن همین مبلغ ۳۰۰ میلیون ودیعه رو بگیرن یه واحد بهشون بدن میدونید چقدر قسط میشه یه کارگر از کجا بیاره اینهمه قسط بده