استاندار کرمان گفت: طرح نهضت ملی مسکن در استان با همکاری همه جانبه همه دستگاه‌های اجرایی در حال پیشرفت چشمگیر است.

استاندار کرمان ضمن تشکر از همکاری مدیریت بانک مسکن استان کرمان در اعطای تسهیلات ساخت مسکن گفت: عملکرد بانک مسکن در پرداخت تسهیلات مسکن نهضت ملی، خود مالکین، و بافت‌های فرسوده در سطح کشور نمونه است.

استاندار کرمان از برنامه ریزی برای انجام به موقع اقدامات زیربنایی واحد‌های احداثی در استان خبر داد و گفت: تامین زیر ساخت‌های لازم همچون آب برق گاز همپای احداث این واحد‌ها در حال پیشرفت قابل قبول است. 

هچنین مدیر شعب بانک مسکن استان کرمان در این نشست از افزایش وام‌های خود مالکین و مسکن‌های حمایتی از ۳۵۰ میلیون تومان به ۵۵۰ میلون تومان خبر داد و گفت: در صورت پیشرفت فیزیکی بالای ۶۵ درصد این واحد‌ها متمم تسهیلات یاد شده به مالکان پرداخت می‌شود.

زینلی گفت: بانک مسکن استان در راستای کمک به اجرای سیاست‌های دولت در ساخت مسکن مورد نیاز استان اعطای تسهیلات ساخت مسکن دز بافت‌های فرسوده با کارمزد صفر درصد را نیز اجرا می‌کند

مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمان نیز در ادامه این نشست گفت: زمین مورد نیاز احداث واحد‌های مسکونی نهضت ملی مسکن در استان تامین و کار آماده سازی و تامین زیرساخت‌های لازم این واحد‌ها با سرعت در حال انجام است.

حافظی افزود: بخشی از مسکن‌های نهضت ملی مسکن نیز در مراحل پیشرفت اجرای نازک کاری است که پیش بینی می‌شود تا پایان سال به متقاضیان واگذار گردد.

در نشست شورای مسکن استان امیری مدیر کل راه و شهرسازی جنوب استان هم گزارشی از پیشرفت طرح‌های نهضت ملی مسکن در جنوب استان ارائه کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.