همزمان با سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به استان فارس و با حضور وزیر کشور، بازار بزرگ پروتئین شیراز افتتاح شد.

مرتضی شریفی در آیین افتتاح بازار بزرگ پروتئین شیراز به ارزش ۳۵۰۰ میلیارد تومان گفت: در راستای دستور وزارت کشور و ابلاغیه‌های دریافت شده در راستای تحقق شعار سال؛ با همکاری استانداری، شورای اسلامی شهر و شهرداری شیراز جشنواره استانی هزار فروشگاه منتخب فارس و بازارچه هفت‌واره با ارائه تخفیف‌هایی در دستور کار قرار گرفت.

مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس تصریح کرد: این دو برنامه با همکاری استانداری است که جشنواره هزار فروشگاه منتخب و فروشگاه ویژه است.

او بیان کرد: برنامه دیگر طرح از مزرعه تا فروش است که در بازارچه‌های شهرداری غرفه‌ها به صورت رایگان در اختیار تولید کننده و عرضه مستقیم با هدف کاهش نرخ تورم در شهر و کنترل و کاهش قیمت‌ها قرار می‌گیرد.

رئیس کمیسیون اقتصاد و سرمایه‌گذاری شورای اسلامی شهر شیراز هم در این مراسم بیان کرد: با شروع مدیریت جدید شهری در کلان‌شهر شیراز بودجه شهرداری این کلان‌شهر از ٦ هزار به ٢٣ هزار میلیارد تومان افزایش یافت و در واقع کمتر از دو سال به ٤٠٠ درصد افزایش یافت که این مهم نشان از همت بلند شورای اسلامی شهر شیراز دارد.

علیرضا اسکندری ادامه داد: در مقدمه بودجه سال گذشته نیز علاوه بر بودجه مصوب، تکلیف ١٥ هزار میلیارد تومانی سرمایه‌گذاری برای شهرداری پیش‌بینی شد که ١٠٠ درصد محقق شد و امسال نیز به ٢٠ هزار میلیارد تومان رسید.

او تصریح کرد: امسال دومین همایش سرمایه‌گذاری، برگزار و میزبان کشور‌های ترکیه، عمان، امارت و چین بودیم که این نشان از دیپلماسی اقتصادی دارد.

اسکندری در خصوص بازار پروتئین نیز گفت: این پروژه از محل تامین اعتبار حاصل از فروش اوراق مشارکت اجرایی شد و هدف آن ساماندهی محور دروازه کازرون بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار