اگر شما هم می‌خواهید که بهترین مدافعان FC ۲۴ را که ارائه دهنده معتبرترین رده‌بندی بازیکنان در جهان است، بشناسید، خواندن این مطلب را از دست ندهید.

بازی FC ۲۴ بعد از این که به‌طور رسمی منتشر شد، اخبار مرتبط با رده‌بندی بازیکنان در آن هم مورد توجه کاربرانش قرار گرفت. حالا کسانی که اهل انجام این نوع بازی‌ها و به اصطلاح گیمر هستند، به دنبال اخبار ریتینگ بازیکنان می‌گردند.

امتیاز بهترین بازیکن‌های این نسخه از بازی فیفا توسط شرکت EA Sports مشخص می‌شود و به‌تازگی بهترین مدافعان FC ۲۴ معرفی شدند. فیفا یکی از قدیمی‌ترین مجموعه بازی‌های ورزشی است، اما امسال، آن‌ها یک تغییر بزرگ داشته و پس از اتمام قرارداد این شرکت با فدراسیون جهانی فوتبال، نام بازی از فیفا به EA Sports FC ۲۴ تغییر یافته است. اگر شما هم می‌خواهید که بهترین مدافعان FC ۲۴ را که ارائه دهنده معتبرترین رده‌بندی بازیکنان در جهان است، بشناسید، در ادامه با ما همراه باشید.

۵ مدافع میانی برتر
طبق رده‌بندی که شرکت EA Sports به تازگی مشخص کرده‌است، روبن دیاس از پرتغال که در منچسترسیتی توپ می‌زند، با امتیاز ۸۹ در صدر است. بعد از او، ویرجیل فن دایک هلندی که در لیورپول بازی می‌کند باز هم با امتیاز ۸۹ قرار دارد. مارکینیوس برزیلی که در پاری‌سن‌ژرمن یکی از مدافعان بی‌نقص تیمش به حساب می‌آید، با ۸۷ امتیاز در رده سوم، رونالد آریخو بازیکن بارسلونا که اصالتا ارگوئه‌ای است با ۸۶ امتیاز در رده چهارم و ادر میلیتائو، مدافع تیم‌ملی برزیل و رئال مادرید با ۸۶ امتیاز در رده پنجم قرار دارد.

۵ مدافع چپ برتر
طبق جدیدترین رده‌بندی فیفا ۲۴، مدافع اسکاتلندی لیورپول با ۸۶ امتیاز در صدر قرار دارد. بعد از اندرو رابرتسون، نوبت به مدافع سمت چپ بارسلونا می‌رسد که پرتغالی است. ژائو کانسلو با ۸۶ امتیاز در رده دوم است. مارکوس آکونا از تیم سویا که اهل آرژانتین است با ۸۵ امتیاز و تئو هرناندز از میلان که اصالتی فرانسوی دارد، در رده سوم و چهارم هستند. آلفونسو دیویس هم با ۸۳ امتیاز در رده پنجم این فهرست است. این بازیکن کانادایی در بایرن مونیخ توپ می‌زند.

۵ مدافع راست برتر
مدافع لورکوزن که جا پای خودش را در تیم‌ملی اسپانیا هم محکم شده می‌بینید، با امتیاز ۸۴ در صدر این فهرست قرار دارد. آلخاندرو گریمالدو متولد کشور اسپانیاست. بعد از او، فدریکو دیمارکو مدافع اینتر که از بچگی در ایتالیا توپ زده با امتیاز ۸۲ در رده دوم قرار دارد. مدافع برزیلی یعنی آدریان زونتا که در براگانتینو توپ می‌زند، با امتیاز ۸۱ در رده سوم و لئوناردو اسپیناتزولا بازیکن ایتالیایی باشگاه رم با امتیاز ۸۰ در رده چهارم است. نفر پنجم این فهرست هم رابین گوسنز از کشور آلمان با امتیاز ۷۹ است.

منبع: روزنامه خراسان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Afghanistan
ناشناس
۰۹:۰۸ ۲۴ مهر ۱۴۰۲
دراینوردرایو
آخرین اخبار