رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری تنکابن از رفع تصرف حدود ۱۱ هکتار از اراضی ملی این شهرستان خبر داد.

یاسر منتظری رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان تنکابن گفت: حدود ۱۱ هکتار از اراضی ملی این شهرستان از ابتدای امسال تاکنون رفع تصرف شد.

او افزود: در راستای تاکیدات و منویات مقام معظم رهبری در خصوص مبارزه با زمین خواری، اداره منابع طبیعی و ابخیزداری شهرستان تنکابن با عزمی جدی و با حمایت و همکاری دستگاه قضایی، منابع طبیعی و نیروی انتظامی در استان، نسبت به برخورد با متخلفین و متصرفین به عرصه‌های طبیعی و ملی اقدام کرد.

منتظری، حفاظت از اراضی ملی و عرصه‌های طبیعی را نیازمند عزمی جدی و همگانی دانست و گفت: اراضی ملی جزو انفال و متعلق به همه نسل‌ها است که بر همین اساس حفاظت از این سرمایه‌های ملی وظیفه‌ای همگانی به شمار می‌رود و برای حفاظت از منابع طبیعی مشارکت مردم و سایر نهاد‌ها الزامی می‌باشد

او افزود: نیرو‌های منابع طبیعی به طور شبانه روزی مشغول گشت و پایش در اراضی تحت مدیریت منابع طبیعی تنکابن بوده و در صورت مشاهده کوچکترین تخلف و اقدام به تصرف، متخلفین به مراجع قضایی معرفی می‌شوند.

رئیس اداره منابع طبیعی و ابخیزداری شهرستان تنکابن گفت: سامانه ۱۵۰۴ و ۱۳۹ یگان حفاظت منابع طبیعی به طور شبانه روزی فعال است و مردم می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف در عرصه‌های منابع طبیعی را از این طریق اطلاع رسانی کنند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.