افسر کشیک سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین گفت: تصادف خودروی پژو ۴۰۵ و وانت پیکان در لاین جنوبی اتوبان زنجان به قزوین یک مصدوم بر جای گذاشت.

محسن کثیرلو افسر کشیک سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین گفت: در پی اطلاع رسانی این حادثه به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی قزوین از وقوع این حادثه در لاین جنوبی اتوبان زنجان به قزوین روبروی پمپ بنزین دوقلو‌های آفتاب درخشان صحرا خبر داده شد که ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی قزوین بلافاصله گروه ویژه نجات از آتش نشانان ایستگاه شماره چهار مینودر را به محل حادثه اعزام کرد.

وی افزود: در جریان این حادثه خودروی سواری پژو ۴۰۵ وانت پیکان به شدت با یکدیگر برخورد کرده که منجر به خسارت شدید به هر دو خودرو و محبوس شدن یک نفر شده بود که باکمک آتش نشانان بعد از عملیات رهاسازی، فرد مصدوم را تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل حادثه جهت اعزام به مراکز درمانی تحویل داده شد.

افسرکشیک سازمان آتش نشانی قزوین اعلام کرد: آتش نشانان در اجرای این عملیات با نصب علائم هشدار دهنده در اطراف محل حادثه و جلوگیری از نشت سوخت و قطع جریان برق خودرو‌ها از وقوع آتش سوزی و بروز حوادث دیگر جلوگیری کرده و امکانات و تجهیزات اطفایی خود را برای مقابله با هرگونه حوادث احتمالی آماده به کار کردند.

وی در ادامه افزود: آتش نشانان با خارج کردن خودرو‌ها از صحنه حادثه و انتقال آن‌ها به حاشیه کناری جاده نسبت به تحویل محل حادثه به عوامل انتظامی و پلیس راهنمایی اقدام کرده و به مأموریت خود پایان دادند.

افسر کشیک سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین گفت: علت وقوع این حادثه توسط کارشناسان پلیس راهنمایی و رانندگی در دست بررسی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار