محسن منصوری گفت: ۷۰ هزار میلیارد تومان از طرح‌ها و پروژه‌های اقتصادی، عمرانی، درمانی و زیرساختی در استان فارس به بهره برداری رسیده است.

محسن منصوری معاون اجرایی رئیس جمهور در ارتباط زنده تلویزیونی درخصوص دومین دور سفر رئیس جمهور و هیئت دولت سیزدهم به استان فارس، گفت: در این سفر آزادراه ۲۱۲ کیلومتری اصفهان - شیراز با اعتبار بیش از ۲۵ هزار میلیارد تومان افتتاح و به بهره برداری رسید.

معاون اجرایی رئیس جمهور افزود: از مجموع مصوبات دور اول سفر رئیس جمهور به استان فارس، بیش از ۸ هزار میلیارد تومان تامین اعتبار شده است.

منصوری ادامه داد: ۷۰ هزار میلیارد تومان از طرح‌ها و پروژه‌های اقتصادی، عمرانی، درمانی و زیرساختی در استان فارس به بهره برداری رسیده که بزرگترین آن پروژه آزادراه اصفهان _ شیراز است.

 معاون اجرایی رئیس جمهور با بیان اینکه بیش از ۱۰ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری برای پروژه آبرسانی به شهر شیراز انجام شده است، گفت: امروز با حضور آقای رئیس جمهور بیش از ۱۰ هزار واحد مسکونی به مردم استان تحویل داده شد و همچنین فرایند واگذاری ۳۰ هزار قطعه زمین به مردم آغاز شد.

وی افزود: افتتاح بیمارستان در شهر رستم و دیدار با مردم این منطقه از دیگر برنامه‌های روز دوم سفر رئیس جمهور به استان فارس بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار