چهارمین همایش بین‌المللی مولوی‌پژوهی، یکشنبه، ۲۳ مهرماه در دانشگاه اصفهان برگزار می‌شود.

 دبیر اجرایی این همایش گفت: پذیرش مقاله به زبان‌های فارسی، انگلیسی و عربی، انتخاب و معرفی پژوهش‌های برتر حوزه مولوی‌پژوهی در قالب رساله، مقاله و کتاب، رونمایی از بارگاه مجازی مولوی و برگزاری رویداد‌های کمک نوآور از محور‌های برگزاری این همایش است.

خانم سیدان افزود: : به تعدادی از واجدان شرایط از دانش‌آموختگان داخل و خارج از کشور، فرصت پسادکتری و به تعدادی از اعضای هیئت علمی خارج از کشور، فرصت مطالعاتی اعطا می‌شود.

او با بیان اینکه سلسله نشست‌های این همایش تا اواخر آذرماه ادامه دارد، گفت: همایش بین‌المللی مولوی‌پژوهی برای برگزاری ۳۰ تا ۴۰ نشست تا پایان آذرماه، برنامه‌ریزی داشته است.

این مراسم که با حمایت دانشگاه اصفهان و کرسی مولوی‌پژوهی، بنیاد ملی علم ایران، انجمن ترویج زبان و ادب فارسی، فرهنگستان زبان و ادب فارسی، قطب علمی مطالعات بنیادی و کاربردی ادب عرفانی، کمیسیون ملی یونسکوی ایران و با حمایت شماری از دانشگاه‌ها و مراکز علمی داخل و خارج از کشور برگزار می‌شود، از ساعت ۹ صبح روز یکشنبه، ۲۳ مهرماه، پذیرای علاقه‌مندان است.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وبگاه این همایش https://mvp۲۰۲۳.ui.ac.ir مراجعه کنند یا با تلفن دبیرخانه به شماره ۳۷۹۳۳۱۲۳ یا شماره همراه ۰۹۱۶۲۳۸۸۲۱۳ تماس بگیرند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار