سفارت جمهوری اسلامی ایران در افغانستان و ‏سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در مزارشریف حمله تروریستی به نمازگزاران مسجد امام زمان در شهر پلخمری را محکوم کردند.

در پی حمله تروریستی به نمازگزاران مسجد امام زمان در شهر پلخمری سفارت جمهوری اسلامی ایران در افغانستان امروز در بیانیه‌ای اعلام کرد: امروز تروریست‌های افراطی که از حمایت آمریکا و رژیم صهیونیستی برخوردارند، یک حادثه تروریستی ددمنشانه و خونبار را در مسجد امام زمان (عج) در شهر پلخمری مرکز استان بغلان در هنگام نماز جمعه مرتکب شدند و موجب شهادت و جراحت جمعی از نمازگزاران بی گناه افغانستان گردیدند.
‏سفارت جمهوری اسلامی ایران ضمن محکوم کردن شدید این حمله، مراتب تسلیت و همدردی خود را با خانواده قربانیان ابراز داشته، برای مجروحان شفای عاجل و برای شهدای این حادثه تروریستی غفران الهی را درخواست می‌نماید.
‏سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در مزارشریف نیز با انتشار بیانیه‌ای انفجار امروز در ‎مسجد امام زمان شهر ‎پلخمری مرکز بغلان را که به شهادت و زخمی شدن تعداد زیادی از مسلمانان نمازگزار منجر شد، محکوم کرد و برای شهدای این حادثه علو درجات و برای بازماندگان صبر و اجر الهی آرزو کرد.

به گزارش رسانه های داخلی افغانستان، یک انفجار در مسجد امام زمان در شهر پلخمری، ولایت بغلان روی داد که  این انفجار حین ادای نماز جمعه رخ داده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار