معاون دبیرکل حزب‌الله گفت: طوفان الاقصی نشان داد که اسرائیل ضعیف است و با حمایت آمریکا و اروپا جنایت می‌کند ولی ما در دوره پیروزی‌ها هستیم.

شیخ نعیم قاسم در جمع راهپیمایان در بیروت گفت: رژیم جنایتکار و بزدل اسرائیل پشت تجهیزات نظامی خود پنهان می‌شوند. این صهیونیست‌ها جنایتکار هستند و پلیدترین ادوات قتل و کشتار را بکار می‌برند.

شیخ نعیم قاسم گفت: آن‌ها از دور اقدام به کشتار می‌کنند؛ بدون اینکه جرات مقابله رو در رو با مبارزان فلسطینی را داشته باشند. این درحالی است که مبارزان فلسطینی و شرافتمند در میادین نبرد جانفشانی می‌کنند.

معاون دبیرکل حزب الله گفت: شما صهیونیست‌ها خانه‌ها را ویران و کودکان و زنان را به شهادت می‌رسانید که اقدامی جنایتکارانه با حمایت آمریکا و اروپا و دیگران است. طوفان الاقصی نشان داد که اسرائیل ضعیف است.

شیخ نعیم قاسم گفت: آنچه در غزه صورت می‌گیرد، جنایت سازمان یافته وقتل کودکان و غیرنظامیان است.

وی گفت: این حمایت مستقیم سیاسی و نظامی و اقتصادی و امنیتی آمریکا است که عمر اشغالگری را طولانی می‌کند. رژیم اسرائیل قابل بقا نیست و این ثابت خواهد شد.

معاون دبیرکل حزب الله گفت: جنایتکار اول، بایدن است و آن‌ها ناوچه‌های خود را می‌فرستند که چه کسی را بترسانند؟ ما از شما نمی‌ترسیم و مقابله می‌کنیم تا مقاومت در این سرزمین باقی بماند.

وی گفت: ما در دوره پیروزی‌ها هستیم و نه شکست ها. ما از طوفان الاقصی حمایت می‌کنیم. ما گام‌های دشمن را دنبال می‌کنیم و آمادگی کامل داریم و وقتی که زمان هرکاری برسد، آن را انجام خواهیم داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار