امام جمعه گرگان گفت: ریشه و عامل اصلی حمله طوفان‌الاقصی، اهانت، توهین و جسارت اخیر رژیم صهیونسیتی به مسجد الاقصی است.

آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی در خطبه‌های امروز نماز جمعه گرگان گفت: رژیم کودک‌کش صهیونیست ۸۰ سال مداوم دست به کشتار و قتل عام مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین می‌زند، اما اهانت اخیر این رژیم، خون جوانان فلسطینی را بیش از گذشته به جوش آورد.

وی بیان کرد: در مقابل مردم و جوانان فلسطینی که با دست خالی به نیرو‌های رژیم صهیونسیت حمله کردند، آنان توپ و موشک بر سر مردم مظلوم غزه می‌ریزند.

وی تصریح کرد: این نوع حملات نشان از شکست این رژیم کودک‌کش دارد.
امام جمعه گرگان گفت: این رژیم جرات نمی‌کند از راه‌های زمینی وارد غزه شود به همین دلیل از راه دور اقدام به شلیک موشک و بمب می‌کند.

جانشین فرمانده تیپ ۲۳۰ تهاجمی شهید اسدالله متاجی گرگان هم در جمع نمازگزاران گرگان گفت: ارتش جمهوری اسلامی با نصب العین قرار دادن فرامین فرمانده کل قوا مبنی بر پرورش ۱۰ میلیون حافظ قرآن کریم در کشور، با راه‌اندازی نهضت قرآنی و تربیت و آموزش چهره‌های قرآنی اقدام به تاسیس ۱۵۰ عدد دارالتحفیظ و کلاس‌های تخصصی آموزش حفظ قرآن کریم کرده است.

سرهنگ حمید حیدری اظهار کرد: در بین کارکنان پایور، خواهران شاغل و خانواده‌های کارکنان ۳۷ هزار حافظ اجزای مختلف قرآن کریم وجود دارد که از این تعداد ۲۹۴ نفر حافظ کل هستند.

وی بیان کرد: برپایی ۴۳ دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در مقطع کارکنان پایور و وظیفه، ۲۲ دوره مسابقات قرآن کریم خواهران شاغل و خانواده‌های کارکنان ارتش، ۲۲ دوره مسابقات قرآن کریم دانشجویان برادر و خواهر، ابتکار برگزاری جشنواره حدیث در ارتش و نیرو‌های مسلح کشور و جشنواره گوهر‌های فاطمی از دیگر اقدامات ارتش انقلابی است.

وی تصریح کرد: ارتقای سطح فرهنگی، مذهبی و سیاسی خانواده‌ها از طریق دوره‌های بصیرت افزایی مختلف از دیگر توفیقات ارتش انقلابی و معنویت محور جمهوری اسلامی ایران است.

جانشین فرمانده تیپ ۲۳۰ تهاجمی شهید اسدالله متاجی گرگان گفت: این ارتقای بینش موجب مقابله با فتنه‌های شوم دشمنان و مشارکت بالای کارکنان و خانواده‌های آن‌ها در مناسبت‌های ملی، مذهبی و انتخابات شده است.

منبع: ایرنا

برچسب ها: نماز جمعه ، فلسطین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.