رئیس جمهور با بیان اینکه اعتماد مردم به نظام هیچ‌گاه نباید مورد غفلت قرار گیرد، تصریح کرد: امروز اقتدار نظامی جمهوری اسلامی ایران با پشتوانه مردم متدین و عزیز ایران در دنیا اثبات شده است

آیت الله سیدابراهیم رئیسی در جمع مردم شهرستان رستم با یادآوری دلاوری‌ها، حماسه‌سازی‌ها و افتخارآفرینی منطقه رستم گفت: این مردم در هر صحنه انقلاب حضور داشته‌اند و در ۴۴ سال گذشته مدالی از امام راحل دریافت کنند و فرمودند عشایر ذخیره انقلاب هستند و علی‌رغم کم‌برخورداری در حفظ ارزش‌های انقلاب این مردم مثال‌زدنی هستند.

او با بیان اینکه دلدادگی مردم این منطقه به ویژه عشایر عزیز به انقلاب و رهبر انقلاب مثال زدنی است، افزود: به همه مسئولان تاکید می‌کنم بزرگترین افتخار برای همه خدمتگزاری مردم است و مبادا کوچک‌ترین بی‌توجهی به مردم شود و روابط ناسالم در ادارات نفوذ کند؛ بدانید جلب رضایت مردم اولویت مهم دولت و نظام است و راه خدا از میان خلق می‌گذرد.

رئیس جمهور با بیان اینکه اعتماد مردم به نظام هیچ‌گاه نباید مورد غفلت قرار گیرد، تصریح کرد: امروز اقتدار نظامی جمهوری اسلامی ایران با پشتوانه مردم متدین و عزیز ایران در دنیا اثبات شده است؛ این قدرت تمام نشدنی است. این قدرت به عنوان مهم‌ترین مولفه در کشور محسوب می‌شود و اگر دیگر سخن از حمله به ایران نیست رمزش حضور اقتدارآفرین مردم در صحنه است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
معلم بازنشسته ایرانی
۰۸:۳۰ ۲۲ مهر ۱۴۰۲
چه طوری اعتماد کنیم وقتی این همه دروغ می گویید و به قانون هم عمل نمی کنید و این همه گرانی کمر مردم را شکسته است و شما هیچ توجهی نمی کنید مگر ما گروگان شما مسئولین هستیم .
آخرین اخبار