جانشین فرمانده انتظامی استان از دستگیری سارق به عنفی که با همدستی دو دوست خود با بستن دست و پای یک نگهبان مقداری لوازم راهسازی و لوله‌های فلزی را به سرقت برده بودند خبر داد.

 ️سرهنگ سید علی میر احمدی جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت به عنف از یک کارگاه راهسازی در لاین شمالی محور آرادان - تهران، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی آرادان قرار گرفت.

وی بابیان اینکه هویت یکی از سارقان شناسایی و اقدامات فنی برای مشخص شدن مخفیگاهش آغاز شد افزود: در بررسی‌های اولیه کارآگاهان مشخص شد سه نفر سارق به یک کارگاه راهسازی در لاین شمالی محور آرادان - تهران رفته و با بستن دست و پای نگهبان کارگاه و تهدید وی با سلاح سرد، مقداری قالب‌های فلزی بتن ریزی، لوله‌های فلزی و تلفن همراه نگهبان را به سرقت بردند.

سرهنگ میراحمدی تصریح کرد: با تلاش‌های شبانه روزی ماموران آگاهی آرادان، مخفیگاه سارق در یکی از شهرستان‌های استان تهران شناسایی و وی در عملیاتی برق آسا دستگیر و به آرادان منتقل شد.

وی افزود: سرانجام متهم به سرقت یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال تجهیزات راهسازی از آن کارگاه با همدستی دو دوست خود اعتراف کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.