رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه گفت: با هدف حمایت از تولید داخل، در تجهیزات رایانه‌ای قوه قضاییه از تولیدات ایرانی استفاده می‌کنیم.

محمد کاظمی‌فرد رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه با بیان اینکه وظیفه‌مان این است که از تولید داخل و کالای ایرانی حمایت کنیم، گفت: دستور مقام معظم رهبری و رئیس قوه قضاییه حمایت از کالای ایرانی است که نتیجه آن شاهد افزایش اشتغال جوانان ایرانی می‌شود و این دستور عملیاتی شده است و با خریداری کالای ایرانی در جهت توسعه تولید حرکت می‌کنیم.

او با اشاره به اینکه تولید محصولات وطنی که با خلاقیت جوانان ایرانی شکل می‌گیرد و یک کار ارزشمند است، اظهار کرد: باید قدر جوانان خلاق که به توسعه تولید کمک می‌کند نتیجه آن شکوفایی اقتصادی است و باعث اشتغال کارگران و جلوگیری از خروج ارز می‌شود را دانست.

رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه با بیان اینکه تمام تلاشمان را به کار گرفته‌ایم با خرید محصولات داخلی در جهت حمایت از تولید گام برداریم، بیان کرد: این کار باعث رونق و شکوفایی اشتغال می‌شود. وقتی یک محصول داخلی خریداری می‌شود باعث توسعه اشتغال آن مجموعه می‌شوید. این کار اثرات مثبت فراوانی دارد. با هدف حمایت از تولید داخل، در تجهیزات رایانه‌ای قوه قضاییه از تولیدات ایرانی استفاده می‌کنیم. اما باورمان این است که تنها یک محصول نخریده‌ایم بلکه در جهت اشتغال گام برداشته‌ایم.

او با اشاره به مشکلات حوزه تولید، افزود: حوزه تولید نیز با مشکلاتی مواجه است، اما با یاری همدیگر می‌توانیم مشکلات را مرتفع کنیم.

برچسب ها: قوه قضاییه ، فناوری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار