استاندار کرمانشاه با اشاره به توقف پروژه راه آهن کرمانشاه به دلیل کمبود اعتبارات، گفت : راه آهن اسلام آبادغرب از طریق بورس تامین مالی می‌شود.

محمد طیب صحرایی استاندار کرمانشاه در جلسه با معتمدین، متنفذین، اقوام و مذاهب اسلام آبادغرب گفت : راه آهن اسلام آبادغرب طی سال‌های گذشته در رکود قرار داشت که در تلاش هستیم تا از طریق بورس هزینه‌های این پروژه را تأمین کنیم و به موازات این کار با نهاد‌های دیگر وارد گفتگو شدیم و امیدواریم این سرمایه‌گذاری کلان که مزایای خوبی دارد مورد استفاده قرار گیرد.

وی افزود: ۸۶۱ روستا در استان با مشکل آبی روبرو هستند که در طول سه سال مشکلات آن‌ها رفع می‌شود و به موازات آن تأمین آب از سد آزادی برای اسلام آبادغرب در دستور کار است.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: بازارچه هنرمندان اسلام آباد غرب از دیگر دغدغه‌هایی است که مسئولین مربوطه باید در اسرع وقت مشکلات آن را رفع کنند و مکان این بازارچه یک منطقه خیلی مطلوب برای اسلام آبادغرب است.

وی گفت: اولویت دانشگاه‌های کرمانشاه باید پذیرش دانشجو در حوزه‌هایی باشد که وجود نیروی متخصص آن‌ها در استان اولویت دارد و این موضوع در حال پیگیری است.

صحرایی بیان کرد: در استان کرمانشاه طرح‌های نیمه کاره مسکن فراوانی وجود دارد که قرار است طرح‌های نیمه کاره مسکن ساماندهی شوند و تأمین سوخت کشاورزان و تراکتورداران هم در دستور کار است و توزیع آن ساماندهی می‌شود .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.