تولیت سابق مسجد مقدس جمکران، گفت: تفاهم نامه برای ایجاد شهرک زیارتی در قم امضا شده است تا توقف مردم در جمکران از ۴ ساعت به ۳ روز افزایش پیدا کند.

حجت الاسلام و المسلمین محمد حسن رحیمیان، تولیت سابق مسجد مقدس جمکران، امروز در مراسم تودیع و معارفه تولیت مسجد جمکران، ضمن بیان فعالیت‌های انجام شده گفت: در اینجا آنچه که بیان شد گوشه‌ای مختصر و اندکی از کار‌های انجام شده می‌باشد و این امر با عنایت خداوند متعال، رهنمود‌های مقام معظم رهبری، همکاران و خادمان افتخاری در این مکان مقدس صورت گرفته است.

تولیت سابق مسجد مقدس جمکران، در ادامه تصریح کرد: کاری که در این مسجد مقدس انجام گرفته مصداقی از کمترین امکانات و بیشترین کار‌های انجام گرفته شده است.

حجت الاسلام رحیمیان افزود: البته در طول این دو سال، دولت سیزدهم برای کار‌های عمرانی و فرهنگی ۴۵ میلیارد تصویب کرده است، اما تا پایان امسال ۴ میلیارد پرداخت شده است.

تولیت سابق مسجد جمکران گفت: مسجد مقدس جمکران کمترین منابع را از بعد وقفیات دارد و عمدتا تابع کمک‌های مالی است که مردم در صندوق‌های مسجد واریز می‌کنند.

حجت الاسلام رحیمیان گفت: با کمترین هزینه بیشترین کار به برکت و همت همکاران بسیجی و خادمان افتخاری انجام شده است لذا از آن‌ها تشکر و قدردانی می‌کنم و امیدوارم که همچنان با تلاش مضاعف در خدمت حجت الاسلام و المسلمین اجاق نژاد باشند.

حجت الاسلام و المسلمین رحیمیان با بیان این که از خیرین عزیز کمال تشکر را دارم و از مجمع خیرین صمیمانه تشکر می‌کنم، گفت: در رابطه با زمین‌های منابع طبیعی به مساحت ۳۴۰۰ هکتار، تفاهم نامه برای ایجاد شهرک زیارتی در قم امضا شده تا توقف مردم در جمکران از ۴ ساعت به ۳ روزه افزایش پیدا کند که از فرصت‌های زیارتی بهره ببرند و شهرک اقامتی و زیارتی محقق شود.

تولیت سابق مسجد مقدس جمکران،  افزود: تلاش می‌کنیم ایستگاه راه آهن سریع السیر تهران به اصفهان در جمکران نیز توقف داشته باشد تا بتواند نقش مؤثری در حضور مردم داشته باشد و برای تحقق ظرفیت باید این امکانات محقق شود.

تولیت سابق مسجد جمکران در پایان گفت: قرار بود آرمستانی در کنار مسجد احداث شود که به دلیل جوانب مختلف این امر لغو شد و امیدواریم آن چند صد هکتار که برای قبرستان بود به فضای سبز تبدیل شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار