ویزیت رایگان ۴۶۰۰ نفر از مردم محروم توسط ۴۲ تیم جهادی

رئیس بسیج جامعه پزشکی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: ‎با اعزام ۴۲ تیم تخصصی در طول یک ماه گذشته چهار هزار و ۶۰۰ نفر مورد ویزیت تخصصی رایگان قرار گرفتند.

افشین آریایی نسب، رئیس بسیج جامعه پزشکی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان  با اشاره به اینکه افتخار ما خدمت بی‌منت به بیماران در مناطق دورافتاده و حاشیه شهر‌ها است، بیان کرد: ‎با اعزام ۴۲ تیم تخصصی در طول یک ماه گذشته چهار هزار و ۶۰۰ نفر مورد ویزیت تخصصی قرار گرفتند.

وی با اشاره به این مطلب که دغدغه بسیج جامعه پزشکی کاهش آلام مردم محروم در جامعه است، بیان کرد: تیم‌های درمانی و پزشکی به مناسبت هفته دفاع مقدس و وحدت ارائه خدمات رایگان پزشکی به مناطق حاشیه شهر اعزام که در این طرح مردم جامعه هدف روستایی و حاشیه نشین و کم برخوردار ویزیت شدند.

رئیس بسیج جامعه پزشکی سپاه سلمان هدف از اعزام تیم جامعه پزشکی به مناطق محروم را ارتقای سطح سلامت مناطق روستایی محروم دانست و تصریح کرد: بسیج جامعه پزشکی با اعزام تیم‌های درمانی به روستا‌های فاقد خانه بهداشت به منظور ارائه خدمات درمانی به اقشار محروم و کم درآمد یکی از اهداف مهم جامعه پزشکی است.

وی ادامه داد: این گروه‌ها متشکل از پزشک و پرستار، خدمات بهداشتی و درمانی از قبیل ویزیت، تست قند خون، تست فشار خون، مشاوره پزشکی و توزیع دارو به صورت رایگان را ارائه دادند و ارائه خدمات درمانی در روستا‌های محروم با استقبال مردم مواجه شد.

آریایی نسب عنوان کرد: برپایی‌ایستگاه سلامت کانون‌های بسیج جامعه پزشکی شهرستان‌ها، حضور کارشناسان بهداشتی و سپاه شهرستان و ارائه خدمات بهداشتی، توزیع تراکت آموزشی و مشاوره تغذیه سالم به مراجعین از دیگر فعالیت‌های بسیج جامعه پزشکی در بود.

وی خدمات رسانی به محرومان جامعه را مایه مباهات و افتخار دانست و خاطرنشان کرد: بسیج همواره در تمامی دوران‌ها به ویژه جنگ تحمیلی خدمات زیادی به کشور ارائه می‌دهد و طرح ویزیت رایگان بیماران مناطق کم برخوردار نیز از فعالیت‌های مهمی است که مردم شاهد اجرای آن بودند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.