معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت : مراسم راهپیمایی مردمی در حمایت از ملت فلسطین فردا جمعه در کرمانشاه برگزار خواهد شد.

سعید بهشتی‌راد معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت : راهپیمایی مردم شریف و مومن استان کرمانشاه فردا جمعه پس از اقامه نماز جمعه در حمایت از ملت مظلوم فلسطین برگزار خواهد شد.

وی افزود: این راهپیمایی مردمی از درب مسجد جامع کرمانشاه به سمت میدان آزادی برگزار می‌شود.

سرهنگ بهشتی‌راد با اشاره به استمرار جنایات رژیم غاصب صهیونیستی، خاطرنشان کرد: ملت‌های آزاده دنیا اعم از مسلمان و غیر مسلمان نباید در برابر این رژیم کودک‌کش سکوت کنند.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه عملیات طوفان الاقصی را خاری در چشم دشمنان جبهه مقاومت خواند که ابهت پوشالی رژیم صهیونیستی را در هم شکست.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: مردم استان کرمانشاه در حمایت از مردم مظلوم و ستمدیده فلسطین و رزمندگان غیور جبهه مقاومت فردا (جمعه ۲۱ مهر) همزمان با سراسر کشور بعد از نماز عبادی سیاسی جمعه راهپیمایی خواهند کرد.

در این اطلاعیه آمده است: پیروزی تاریخی مقاومت اسلامی فلسطن در عملیات ظفرمندانه و غافلگیرانه طوفان الاقصی در سرزمین‌های اشغالی تحقیری بزرگ و نمایشی بی بدیل از شکست اطلاعاتی رژیم صهیونیستی را به ارمغان آورد و موجب خرسندی و خوشحالی مسلمانان و آزادیخواهان جهان و همبستگی و همدلی جهانیان با مردم مظلوم و بی دفاع غزه و مجاهدین فلسطینی شد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.