وزیر خارجه آمریکا برای بررسی حملات رژیم صهیونیستی و اوضاع اراضی اشغالی وارد تل آویو شد.

آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه آمریکا امروز پنجشنبه برای نشان دادن جانبداری واشنگتن پس از حمله غافلگیرکننده مقاومت فلسطین با رژیم صهیونیستی وارد تل آویو شد.

براساس گزارش خبرگزاری فرانسه، انتظار می‌رود که بلینکن با بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، دیدار کند، زیرا واشنگتن از متحد خود که یک عملیات نظامی شدید علیه نوار غزه را آغاز کرده است، حمایت می‌کند.

 بلینکن، که تحت تدابیر شدید امنیتی غیرمعمول با محافظانی با تجهیزات نظامی پنهان شده، در فرودگاه مورد استقبال الی کوهن، وزیر امور خارجه صهیونیست‌ها قرار گرفت.

او در اظهارات قبل از عزیمت به اراضی اشغالی بر حمایت واشنگتن از رژیمصهيونيستی تاکید کرد. بلینکن به خبرنگاران گفت: آمریکا از اسرائیل حمایت می‌کند. ما امروز، فردا و روزهای دیگر از آن‌ها حمایت می‌کنیم. ما مصمم هستیم که مطمئن شویم اسرائیل هر آنچه را که برای دفاع از خود نیاز دارد به دست می‌آورد.

نظامیان و صهیونیست‌های شهرک نشین با هتک حرمت‌ها و تجاوزات مستمر و روزافزون خود علیه مسجدالاقصی صبر مقاومت را لبریز کردند و بامداد شنبه با حملات هوایی و زمینی نیرو‌های مقاومت غافلگیر و شوکه شدند.

محمد الضیف فرمانده کل گردان‌های عزالدین القسام شاخه نظامی جنبش حماس اعلام کرد: مقاومت فلسطین به تمامی جنایات اشغالگران پاسخ خواهد داد.

از سویی دیگر پس از تلفات و خسارات زیاد صهیونیست‌ها «یوآو گالانت» وزیر جنگ تل‌آویو با دستور اعمال محاصره همه‌جانبه علیه نوار غزه، ورود هرگونه غذا، دارو، سوخت، برق و حتی آب به این منطقه را ممنوع کرده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار