مدیرکل فرهنگ و اشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: پارسال ۶ کنسرت موسیقی در استان برگزار شد و امسال نیز تاکنون ۱۳ کنسرت اجرا شده است.

مدیرکل فرهنگ و اشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: برگزاری کنسرت‌ها بخشی از فعالیت‌های فرهنگی و هنری کشور است که در هر یک از استان‌ها متناسب با شرایط و فرهنگ بومی، درخواست‌ها و استقبال مخاطبان برگزار می‌شود.

پیام احمدی ادامه داد: مجوز‌ها در خصوص استاندارد‌های لازم برای خواننده، محتوای شعر و موسیقی از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صادر می‌شود، اما نظارت بر نحوه اجرای این برنامه و لحاظ کردن فرهنگ بومی و ملاحظات هر استان با ادارات‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی است که در همین راستا تمام تلاش خود را به کار گرفته‌ایم تا برنامه‌ها بدون حاشیه و یا مساله خاصی در یک فضای آرام و سالم برگزار شود.

وی با بیان اینکه کنسرت‌های موسیقی جز در ایام سوگواری نظیر محرم و صفر و، برگزار می‌شود، تصریح کرد: طبق سیاستگذاری‌های انجام شده متناسب با درخواست‌های رسیده به اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، به طور میانگین ماهانه برگزاری ۲ کنسرت موسیقی پاپ در استان هدفگذاری شده است و در خصوص برگزاری کنسرت‌های موسیقی سنتی و آموزشی نیز محدودیتی در رابطه با تعداد دفعات برگزاری وجود ندارد.


بیشتر بخوانید


مدیرکل فرهنگ و اشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: پارسال ۶ کنسرت موسیقی در استان برگزار شد و امسال نیز تاکنون ۱۳ کنسرت اجرا شده است.

احمدی استقبال مردم استان برای حضور در کنسرت‌های موسیقی را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: در حالی که در سال‌های گذشته حدود ۸۰ تا ۹۰ درصد شرکت‌کنندگان را افراد غیربومی و از استان‌های همجوار تشکیل می‌دادند، اما طی ۲ سال اخیر این موضوع برعکس شده و حدود ۹۰ درصد مخاطب این کنسرت‌ها مردم بومی استان هستند.

وی یادآور شد: همچنین بلیت‌های هر کنسرت به طور کامل به فروش می‌رسد و این نشان می‌دهد مردم استان استقبال بهتری از این رویداد فرهنگی هنری نسبت به گذشته دارند.

مدیرکل فرهنگ و اشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه این اداره‌کل، نظارت و حساسیت بالایی در برگزاری کنسرت‌ها دارد، اظهار داشت: تمام تلاش خود را به کار گرفته تا کنسرت‌ها بدون حاشیه خاصی برگزار شود و هم عوامل برگزاری و هم شرکت‌کنندگان با حفظ پوشش اسلامی در این برنامه‌ها شرکت کنند تا فضای آرام و مناسبی برای خانواده‌ها فراهم باشد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.