میز ارتباطات مردمی دستگاه‌های شورای هماهنگی فارس با حضور نمایندگان تام الاختیار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این میز خدمت با اشاره به دومین سفر ریاست جمهوری به استان فارس و اهمیت پیگیری مطالبات مردم، گفت: این مسئولیت‌ها دائمی نیست و امانتی از جانب شهدا و کسانی است که برای پیروزی و به ثمر رساندن انقلاب تلاش کرده اند و ما امانت دار آن‌ها هستیم.

محمدرضا حسینی به تاثیر کیفیت حضور مسئولان در سفر هیئت دولت و نقش تعیین کننده آن‌ها در پیگیری مشکلات اشاره نمود و بر لزوم توجه به حسابرسی رفتار اداری با مردم تاکید کرد. 

حسینی گفت: اگر ما با نیت حل مشکلات مردم به این استان آمده باشیم، این نیت از ما رفتاری متفاوت، متجلی می‌سازد و مردم، این مسئله را احساس می‌کنند، چنانچه خداوند نیز وعده داده که اگر نیت خدمت به مردم داشته باشیم، راه‌ها را به ما نشان می‌دهد.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به بیانات بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و اینکه مردم ما بهتر از مردمان عهد رسول الله در مدینه و مردمان کوفه در عهد امیرالمومنین (ع) هستند، افزود: نیت وقتی مهمتر است که ما بدانیم مردمی که خدمتگزار آن‌ها هستیم به فرمایش امام امت، بهترین مردم عالم هستند.

حسینی گفت: رهنمود‌های دینی در فرمایشات پیامبر اکرم (ص) و امام علی (ع) با آن جایگاه و مقام در توصیف خدمت به مردم باید سرلوحه نیت و اقدامات مدیران باشد.

او به این نکته اشاره کرد که نیت خدمت به مردم، تعیین کننده رفتار ماست چنانچه وقتی ما رفتار متناسب با این جایگاه را داشته باشیم، حتی اگر نتوانیم مشکلات مردم را حل کنیم، آن‌ها آرامش دارند و این آرامش، سرمایه و مسیر جدیدی برای ارائه خدمت بهتر است.

حسینی گفت: اگر بتوانیم با عمل خود، قلوب مردم را آرام کنیم یعنی در جایگاه جانشینی و خلیفه اللهی خدا نشسته ایم و خداوند، ما را نصرت خواهد کرد. معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اذعان داشت: اگر ما حقوق هم نمی‌گرفتیم برای آنکه بتوانیم در مسیر رشد، کمال و تقرب الهی قرار بگیریم، محتاج خدمت به مردم بودیم.

حسینی با تاکید بر اهمیت حل مشکلات مردم، یادآور شد که اگر به واسطه نیت حل مشکلات و اجابت مطالبات، رفتار ما تغییر کند و آرامش برای مردم حاصل شود مطمئنا به وظیفه خود عمل کرده ایم.

او بر ارائه خدمات مطلوب به مردم تاکید کرد و با اشاره به ضرورت کیفیت بخشی سفر دوم هئیت دولت به فارس در مقایسه با سفر اول، گفت: در این سه روز، بیش از سفر گذشته، خود را خادم و نوکر مردم می‌دانم و تلقی ما این است که در این سفر با ارتباط بیشتری که با مردم خواهیم داشت حال آن‌ها را بهتر خواهیم دید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار