استاندار کرمانشاه خواستار برگزاری برنامه‌های بزرگ و اثربخش قرآنی در ماه مبارک رمضان در استان شد و گفت : از همین امروز باید بستر‌ها را برای این موضوع مهم فراهم کنیم.

محمد طیب صحرایی استاندار کرمانشاه در دیدار با اعضای شورای قرآن استان که به تازگی تشکیل شده، با بیان اینکه انجام فعالیت‌های قرآنی موجب تعالی و سعادتمندی جامعه می‌شود، خواستار اتخاذ تدابیر لازم برای گسترش فعالیت‌های قرآنی با دعوت و مشارکت همه اقشار استان شد.

وی تصریح کرد: بر اساس آیات و روایات همه وظیفه داریم برای گسترش مفاهیم و معارف قرآنی که سعادتمندی جامعه را به دنبال دارد، تلاش کنیم و در این راستا همدل و همراه با بکارگیری ظرفیت‌ها و استعداد‌های موجود نهایت اهتمام خود را بکار بگیریم.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه استان کرمانشاه دارای مزیت‌های گسترده در بخش‌های مختلف است و با بکارگیری این مزیت‌ها می‌توان مسیر پیشرفت را هموارتر کرد، ادامه داد: ظرفیت‌های خوبی در زمینه فعالیت‌های قرآنی در استان وجود دارد که می‌تواند موفقیت‌های بیشتری را برای گسترش مفاهیم قرآنی و ایجاد انگیزه بین مردم به ویژه نوجوانان و جوانان رقم بزند.

وی خواستار شناسایی نقاط قوت و ضعف و فرصت‌ها و تهدید‌ها در خصوص توسعه فعالیت‌های قرآنی در استان شد و بر انتخاب اولویت‌ها بر محور چند موضوع برای پیشبرد بهتر و دقیق‌تر امورات قرآنی تاکید کرد.

استاندار کرمانشاه بر هدف گذاری در مسیر فعالیت‌های قرآنی تاکید کرد و با بیان اینکه باید اقدامات و برنامه‌های تاثیرگذار برای چند مدت آینده مشخص شود، اظهار داشت: با این کار انگیزه، توان و تلاش بیشتری برای حرکت فعالیت‌های قرآنی در جامعه ایجاد می‌شود.

وی افزود: بنا به فرمایش مقام معظم رهبری باید به سمت جذب حداکثری حرکت کنیم و این فرمایش در مجموعه‌های مختلف به ویژه فعالیت‌های قرآنی می‌تواند محور کار قرار گیرد و تمام اقشار را در این مسیر با انگیزه‌های بیشتر جذب و همراه ساخت.

صحرایی خواستار برگزاری برنامه‌های بزرگ و اثربخش قرآنی در ماه مبارک رمضان شد و گفت: از همین امروز باید بستر‌ها را برای این موضوع مهم فراهم و مسابقات بزرگ حتی با حضور قاریان کشور عراق برگزار کرد.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: با انجام این برنامه‌ها فضای متفاوتی در استان ایجاد می‌شود و روح و مفاهیم قرآنی بیش از پیش در استان گسترش پیدا می‌کند.

وی بر توجه به نسل کودک و نوجوان جامعه برای گسترش و حرکت در مسیر فعالیت‌های قرآنی تاکید کرد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.