مدیر کل فناوری اطلاعات و امنیت شبکه وزارت بهداشت گفت: ارائه مدرک تحصیلی به فارغ‌التحصیلان و سامانه نوبت‌دهی درمانگاه‌های بیمارستانی آماده اتصال به پنجره واحد است.

سیدرضا مظهری، مدیر کل فناوری اطلاعات و امنیت شبکه وزارت بهداشت گفت: از میان ۷۷ خدمت کد گذاری شده ابلاغی توسط شورای اجرایی فناوری اطلاعات که به وزارت بهداشت مرتبط هستند، تا کنون ۵۴ خدمت در پنجره واحد دولت هوشمند بارگذاری شده‌اند. 

او گفت: برخی از سامانه‌ها ماهیت نظارتی و یا کاربرد‌های داخل دستگاهی دارند و از نظر فنی و به اعتقاد وزارت بهداشت نیازی به بارگذاری آن‌ها در پنجره واحد دولت هوشمند نیست. در این خصوص وزارت بهداشت در حال مذاکره با متولیان پنجره واحد است تا بتواند در صورت قانع کردن آن‌ها، ۲۳ خدمت باقی‌مانده را از نظر عددی کاهش داده و مابقی را در طول فرصت باقی‌مانده در پنجره بارگذاری کند.

او اضافه کرد: به طور کلی وزارت بهداشت بر اساس تکلیفی که در قانون آورده شده است، عمل خواهد کرد و در زمینه اتصال به پنجره واحد دولت هوشمند اقدامات خوبی را انجام داده است. 

مظهری ادامه داد: آخرین مهلت دولت جهت اتصال کامل به پنجره واحد دولت هوشمند، پایان آذر است و حجم بالایی از کار‌ها در وزارت بهداشت انجام شده‌اند. الان ارائه مدرک تحصیلی به فارغ‌التحصیلان و سامانه نوبت‌دهی درمانگاه‌های بیمارستانی آماده اتصال به پنجره واحد بوده و در فرصت باقی‌مانده این امر محقق خواهد شد. 

او گفت: وزارت بهداشت زیرساخت‌های لازم را برای پیوستن به پنجره واحد خدمات دولت هوشمند فراهم کرده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۱۵:۵۶ ۲۲ مهر ۱۴۰۲
کارت ملی باید به حساب بانکی و تحصیلی و مالی و پزشکی وصل باشه!
این جوری هم امنیت بیشتری هست هم مالیات بهتری میشه گرفت و به همه بانک های اطلاعاتی راحت تر میشه دستیابی کرد!
هر فرد هم باید توی شهرداری ثبت ادرس بشه مثل المان!
شناسنامه هم باید حذف بشه و کارت های ملی باید دیجیتال باشه و با اثر انگشت کار کنه!
هر فرد هم نباید بیشتر از سه حساب بانکی داشته باشه!
Netherlands
کامیار
۱۲:۵۹ ۲۲ مهر ۱۴۰۲
شما یه سامانه طرح پلاس درست کردید که اصلا مورد بررسی قرار نمیگیره! کلی آدم منتظر دریافت جواب هستن که طرحشون رو شروع کنند! حضوری هم کسی پاسخگو نیستش!
آخرین اخبار