دبیر کنگره ملی ۸ هزار شهید استان همدان گفت: کنگره ملی ۸ هزار شهید استان همدان یک تغییر و تحول اساسی در نوع نگاه جامعه فرهنگی امروزی است.

سردار مهدی فرجی گفت: در اجرای برنامه‌های کنگره ۸ هزار شهید استان از نوجوان و جوانان در اجرای گروه‌های سرود، نمایش، برنامه ریزی، انتظام، هماهنگی، نمایش، برنامه‌های جنبی و یادواره‌های شهدا کمک گرفتیم و برنامه‌ها را متناسب با مخاطبان گروه نوجوان و جوان اجرا می‌کنیم.

او گفت: همزمان با این کنگره بیش از ۸۰۰ یادواره شهدا در استان برگزار شد و از پرشورترین آن‌ها یادواره‌های شهدای دختران زینبی ویژه شهدای دانش آموز استان با حضور ۵ هزار دانش آموز برگزار شد.

او در این کنگره از خانواده ها، کودکان، نوجوان و جوانان خواست در اینگونه برنامه‌ها حضور پرشوری داشته باشند. 

دبیر کنگره ملی ۸ هزار شهید استان همدان گفت: دوازدهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس با حضور ۱۲۰ ناشر و ۸ هزار عنوان کتاب در همدان برپا شده است.

سردار فرجی با بیان اینکه در این نمایشگاه از ۶۰ کتاب با موضوع دفاع مقدس و مقاومت رونمایی شد گفت: برگزاری این نمایشگاه فرصت خوبی برای عرضه مباحث دفاع مقدس در نمایشگاه و آشنا کردن جوانان و نوجوانان با این مفاهیم است.

او گفت: از متفاوت این کنگره با کنگره اول نگاه فرهنگی و به روز بودن آن با نیاز‌های جامعه کنونی است و در بحث فرهنگی و خدمات رسانی اقدامات بیشتری شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار