مدیر کل محیط زیست خراسان رضوی گفت: این استان چهار جایزه ملی زیست محیطی را با تلاشهای گسترده در حوزه حفاظت و صیانت از محیط زیست از آن خود کرد.

مهدی اله‌پور مدیر کل محیط زیست خراسان رضوی گفت: شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد سرخس، شرکت «الیاف زاگرس پیمان» در فریمان، سازمان مدیریت پسماند و معاونت محیط زیست شهرداری مشهد موفق به دریافت این جوایز شدند.

او افزود: خراسان رضوی در قالب سیزدهمین دوره جایزه ملی محیط زیست موفق به دریافت چهار لوح و سه تندیس برتر در کشور شده است.

مدیر کل محیط زیست خراسان رضوی با بیان اینکه لازم است از فعالان حوزه محیط زیست و تلاش آنان برای توسعه دانش و فرهنگ محیط زیستی در خراسان رضوی قدردانی شود، ادامه داد: در این دوره جایزه ملی محیط زیست پس از داوری در ۳۶ مجموعه به عنوان نفرات حقیقی و یا حقوقی برگزیده در گروه‌های ۶ گانه انتخاب شدند.

اله پور بیان کرد: در این راستا شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد موفق به کسب رتبه اول و دریافت لوح و تندیس در بخش موسسات عمومی و سازمان‌های دولتی و شرکت آب و فاضلاب مشهد موفق به کسب رتبه دوم و دریافت لوح و تندیس در بخش مؤسسات عمومی و سازمان‌های دولتی شدند.

او تصریح کرد: شرکت" الیاف زاگرس پیمان" نیز موفق به کسب رتبه سوم و دریافت لوح و تندیس در بخش صنایع و شرکت‌های خصوصی و سازمان مدیریت پسماند و معاونت محیط زیست شهرداری مشهد به پاس فعالیت‌های محیط زیستی موفق به دریافت لوح تقدیر از معاونت آموزش و مشارکت‌های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست شد.

برچسب ها: محیط زیست ، جایزه ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.