رئیس شورای اسلامی شهر یزد گفت: ترک فعل برخی از ارگان‌ها باعث شده شهرداری یزد نتواند در برخی از مناطق، خدمت رسانی کاملی به مردم داشته باشد و مردم در برخی از محلات با مشکل مواجه هستند.

عزیزالله سیفی رئیس شورای اسلامی شهر یزد گفت: در برخی از محلات توسط ارگان‌ها زمین‌هایی واگذار شده، اما آنگونه که باید کاربری‌های آموزشی و ورزشی در آن‌ها دیده نشده و مردم با مشکل مواجه هستند و شهرداری نیز آن گونه که شایسته است نمی‌تواند در این نقاط به مردم خدمت رسانی کند.

او ادامه داد: خدمت رسانی در شهر نیازمند مشارکت همه ارگان هاست و اگر در یکی از نقاط این زنجیره، کاستی و کم کاری وجود داشته باشد باعث می‌شود مردم با مشکل مواجه شوند به ویژه اینکه شهر نیز مثل یک موجود زنده نیازمند برنامه ریزی در همه بخش هاست و اگر در بخشی با ضعف همراه شود قطعا با مشکل مواجه می‌شویم.

 رییس شورای اسلامی شهر یزد گفت: پیشنهاد داریم همه این ترک فعل‌هایی که باعث گلایه مردم است در کمیسیون نظارت، طرح و سپس پیگیری صورت گیرد تا نسبت به رفع این کم کاری‌ها که سال‌ها و در دوره‌های مختلف انجام شده، اقدام شود.

 سیفی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی گفت: فراجا در همه کشور و بویژه در استان یزد از نیرو‌های پرقدرت در برقراری نظم و امنیت است و قدردان همه این تلاش‌ها هستیم.

 او افزود: در استان یزد انصافا از لحاظ امنیت و نظم در بالاترین سطح هستیم و یکی از نکاتی که معمولا بین شهرداری‌ها و فراجا است ارتباط کاری مستمر است و کم نظیر‌ترین تعامل و همراهی در دوره‌های مختلف در این دوره است و در اوج تعامل و هماهنگی هستیم.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد گفت: اجرای طرح‌های ترافیکی و اصلاح هندسی میادین و خیلی از اقدامات حساسیت‌هایی دارد که با تعامل و هماهنگی این اقدامات در حال اجرا است و هیچگونه تنشی هم وجود ندارد که ثمره آن نیز به مردم می‌رسد.

 سیفی در ادامه با تبریک پیروزی‌های اخیر جبهه مقاوت اظهار داشت: حرکت نیروی مقاومت فلسطین که با حمله برق آسا همه تحلیل‌ها و برنامه‌های رژیم صهیونیستی را خنثی کرد و دیوار آهنی به زعم این رژیم غیر قابل نفوذ را فرو ریختند باعث شد رژیم صهیونیستی متوجه تحلیل اشتباه خود شده و قدرت پوشالی این رژیم شکسته شود.

 رییس شورای اسلامی شهر یزد گفت: ما این حرکت بزرگ را تقدیر و برای پیروزی همه این عزیزان هم دعا می‌کنیم و امیدواریم خداوند بزرگ قدرت و توان بیشتر به این رزمندگان راه خدا بدهد تا رژیم صهیونیستی را به ورطه نابودی بکشانند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.