رییس اتحادیه لاستیک و موتورسیکلت اراک گفت: توزیع ۲ هزار حلقه لاستیک خودروهای سبک با تعرفه دولتی با هدف تعادل‌ بخشی قیمت بازار و پاسخگویی به نیاز متقاضیان در نقاط مختلف این شهرستان آغاز شد.

حسین مایلی رییس اتحادیه لاستیک و موتورسیکلت اراک گفت: روزانه ۲۰۰ حلقه لاستیک از سایز ۱۳ تا ۱۵ از طریق نمایندگی‌های مجاز در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد.

وی بیان کرد: متقاضیان برای دریافت لاستیک خودرو باید با در دست داشتن کارت ملی، کارت ماشین و برگ سبز به واحد فروش معرفی و لاستیک خودروی خود را دریافت کنند.

رییس اتحادیه لاستیک و موتورسیکلت اراک گفت: هر حلقه لاستیک سواری از ۱۲ تا ۴۰ میلیون ریال قیمت‌گذاری شده و متقاضیان با توجه به قیمت مصوب و سهولت دریافت از این شیوه خرید رضایت دارند.

مایلی افزود: مالکان خودروهای سواری همچنین می‌توانند برای ثبت‌نام مدارک خود شامل پلاک انتظامی، کد VIN، کارت سبز ماشین، کارت ملی مالک و کارت ماشین را در سامانه بارگذاری کنند.

رییس اتحادیه لاستیک و موتورسیکلت اراک گفت: مالکین خودرو هر ۶ ماه یکبار می‌تواند ۲ حلقه لاستیک با تعرفه دولتی دریافت کنند و این سیاست به خاطر عدالت در توزیع است تا افراد بیشتری بتوانند از سهمیه دولتی بهره‌مند شوند.

مایلی با انتقاد از کاهش سهمیه لاستیک دولتی اراک بیان کرد: سال گذشته ۱۰ هزار حلقه لاستیک در این شهر توزیع شد و مسئولان استانی برای افزایش سهمیه در تلاش هستند.

۵۷ هزار واحد صنفی زیرنظر ۱۷۳ اتحادیه در نقاط مختلف استان مرکزی فعالیت دارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.