خانه اشرف شانون، خبرنگار شبکه پرس تی وی در غزه مورد حمله رژیم صهیونیستی قرار گرفت و با خاک یکسان شد.

 شبکه پرس تی وی گزارش داد:  بمباران کورکورانه غزه توسط اسرائیل همچنین باعث ویرانی خانه و دفتر کار خبرنگارانی شده است که در حال پوشش خبری جنایات اسرائیل هستند. هواپیما‌های اسرائیل، خانه «اشرف شانون» خبرنگار پرس تی وی در غزه، را هدف قرار داده اند. 

 اشرف شانون، خبرنگار پرس تی وی مستقر در غزه گفت: ما دیروز وقتی مشغول ارائه گزارش از بیمارستان شفا بودیم، متوجه شدیم محله من مورد حمله جنگنده‌های اف-۱۶ قرار گرفته است. با توجه به اینکه جاده‌ها بسته است و در آن منطقه به اینترنت هم دسترسی وجود ندارد، کسی نمی‌دانست در آنجا دقیقاً چه اتفاقی افتاده است. فقط می‌دانم که بعضی از همسایه‌های من، که در زمان بمباران داخل خانه هایشان بوده اند، زخمی شده اند.

وی افزود: پیگیر وضعیت خانواده ام هم شدم و آن‌ها شش ساعت قبل از بمباران، آن منطقه را ترک کرده بودند، چون نگران جان خود بودند و به خانه یکی از دوستان خانوادگی مان رفته بودند که از محله ما فاصله دارد. حدود ساعت یک و نیم، یکی از همسایگان من توانسته بود به اینترنت دسترسی پیدا کند و عکسی از خانه من گرفته بود و آن را برای یکی از پسرانم فرستاده بود و پسرم آن را در فیس بوک منتشر کرد.

شانون گفت:‌ خبر را که شنیدم، شوکه نشدم، چون فکر کردم شاید آسیبی جزئی به خانه وارد شده باشد و فکر نمی‌کردم ساختمانی شش طبقه تقریباً به طور کامل از بین رفته باشد. این خانه به طور مستقیم با موشک یا بمبی از سوی اسرائیل هدف قرار گرفته است. خوشبختانه کسی در ساختمان نبوده است اما... نمی‌دانم چطور می‌توانم این موضوع را توصیف کنم. بلافاصله پس از آنکه این خبر را شنیدم و مطمئن شدم ساختمان از بین رفته است، به همکارانم گفتم دیروز خانه‌ای داشتم و حالا بی خانمان شده ام.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار