مدیرکل کمیته امداد امام خمینی لرستان گفت: ۹۰ هزار و ۹۷۸ خانوار مددجوی کمیته امداد این استان مشمول معافیت قبوض شده‌اند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان گفت: ۳۳ هزار و ۸۴۹ خانوار مددجوی کمیته امداد لرستان با مبلغی بالغ‌بر ۵۴ میلیون تومان از ابتدای امسال تاکنون از پرداخت قبض آب معاف شده‌اند.

جلال شیخ‌پور با بیان اینکه مددجویان در صورت رعایت الگوی مصرف از پرداخت هزینه قبوض آب، برق و گاز معاف هستند، افزود: ۷۸۴۴ خانوار لرستان با مبلغی بالغ‌بر ۲۰ میلیون تومان از پرداخت قبض گاز معاف شده‌اند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان گفت: الگوی مصرف در طرح معافیت مددجویان از پرداخت قبوض آب، برق و گاز تعیین شده‌است و پرداخت قبوض تا الگوی مصرف تعیین‌شده رایگان است.

وی گفت: مددجویان زیرپوشش کمیته امداد برای بهره‌مندی از تخفیف یا معافیت پرداخت قبوض آب، برق و گاز باید شماره‌اشتراک کنتور‌های خود را در درگاه اینترنتی soha.emdad.ir ثبت کنند.

شیخ‌پور با تأکید به اینکه معافیت از پرداخت هزینه انشعاب و بهره‌مندی از این امتیازات شامل همه مددجویان شهری و روستایی کمیته امداد است افزود: ۴۹ هزار و ۲۸۵ خانوار مددجوی کمیته امداد لرستان با مبلغی بالغ‌بر ۳۳ میلیارد تومان از پرداخت قبض گاز معاف شده‌اند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان با بیان اینکه معافیت پرداخت قبوض آب، برق و گاز مربوط به کسانی است که شماره‌اشتراک به‌نام مددجو باشد گفت: ۹۰ هزار ۹۷۸ خانوار در لرستان با مبلغ ۳۴ میلیارد تومان از پرداخت قبوض آب، برق و گاز معاف شده‌اند.

شیخ‌پور در پایان گفت: مددجویانی که مستأجرند با ارائه مدارکی مانند قولنامه می‌توانند از طرح معافیت از پرداخت هزینه انشعاب بهره‌مند شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.