فخاری گفت: ایجاد بندر خشک در پاکدشت و احداث بارانداز در شرق استان تهران به منظور تسهیل در رفت و آمد کارخانه‌ها و جابه‌جایی بار پیگیری می‌شود.

علیرضا فخاری استاندار تهران عصر امروز در حاشیه بازدید سرزده از واحد‌های تولیدی در شهرک‌های صنعتی عباس‌آباد و شنزار اظهار داشت: این بازدید در راستای رفع موانع در مسیر توسعه صنایع و همراهی صنعتگران در راه توسعه کلان در شرق استان تهران انجام شد.

وی افزود: پاکدشت با توجه به استعداد‌های نهفته اقتصادی زمینه ایجاد و احداث بندر خشک را دارد که به مسئولان شهرستان در حوزه برنامه ریزی شهرستانی دستور تمرکز بر آن داده شد.

استاندار تهران عنوان کرد: با توجه به کمربندی که فاز نخست آن نیز انجام شده و در مرحله بعدی باید احداث بارانداز در شرق استان تهران به منظور تسهیل در رفت و آمد کارخانه‌ها و جابه‌جایی بار پیگیری شود.

فخاری سپس گفت: در صحبت با فرماندار زمین مشخص شده تا به‌زودی شاهد نظام هدفمند حمل و نقل کلان در شرق استان تهران باشیم با این کار طرح‌های آینده برای شهر‌های شمالی و گسترش صادرات در پاکدشت تثبیت و جنوب شرق استان تهران شاهد شکوفایی خوبی خواهد شد.

همچنین فخاری در حاشیه بازدید صنعتگران شهرک صنعتی عباس‌آباد با اشاره به اهمیت رعایت قانون، خاطرنشان کرد: قانونمندی و رعایت قانون باعث حفظ پایداری شرایط است، در این خصوص دو نکته عرف و پیگیری قانون مطرح است، قانون قاعده دارد، اگر قانون در انتخابات رعایت نشده باشد، ما در جایگاه بالادستی ورود می‌کنیم و به شورای تأمین نیازی نیست، شورای تأمین برای مراحل بحرانی است.

استاندار تهران با تأکید بر رسیدگی به پرونده تخلفات شهرک صنعتی عباس‌آباد، خاطرنشان کرد: از شما صنعتگران می‌خواهم تا ادامه فرآیند پیگیری قانون، هرگونه تخلفی که صورت گرفته را به‌صورت مکتوب و با مستندات و عدله هم به شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران و هم به ما به عنوان خدمتگزار شما ارائه دهید تا نظارت عالیه در استانداری انجام و با سرعت و بدون نیاز به شورای تأمین پیگیری شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار