معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۱۸ پایتخت از اقدامات گسترده بخش‌های مختلف کاهش سوانح رانندگی در نزدیکی مراکز آموزشی خبر داد.  

 محمد حیدری معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه ۱۸ گفت:  تمهیدات مناسبی در جهت افزایش ظرفیت ناوگان حمل و نقل عمومی اندیشیده و ده ها اتوبوس برای خدمات دهی به دانش آموزان و خانواده های آنها در محلات مختلف وارد خطوط گردید. 

وی ادامه داد: تعمیر چراغ های راهنمایی در مجاورت مدارس، نصب تجهیزات و المان های ترافیکی نظیربشکه، کاشن تانک، اجرای بیش از ۱۴۰ کیلومتر خط کشی محوری، منقطع، بلوک عابرپیاده و بستر سطوح در مجاورت این مراکز به همراه مرمت و بازسازی بیش از ۲۰۰ تابلو انتظامی، اخباری و هشداری از جمله این اقدامات به شمار می رود. 

به گفته این مقام مسئول، مشارکت در امربرگزاری مراسم جشن و کارگاه های آموزشی ویژه دانش آموزان مدارس استثنايي ذاكرين، شهيد انصاري، مكتب الصادق (ع)، فيلسوفان كوچك و مكتب الهادي (ع) به همراه گراميداشت هفته ملي سالمند و ارج نهادن به شأن و شخصيت اين عزيزان،كارگاه هاي آموزشي با موضوع ايمني در ترددهاي روزمره و حقوق شهروندي با مشارکت پلیس راهور منطقه بخش دیگری از این تدابیر می باشد.                       

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.