قادری گفت:مهمترین ویژگی عملیات طوفان الاقصی را می‌توان اصل غافلگیری آن دانست؛ به گونه‌ای که تقریبا تمام زیر ساخت‌های رژیم صهیونیستی را در داخل سرزمین‌های اشغالی به چالش کشید.

محمد قادری کارشناس مسائل بین الملل در گفتگو با شبکه خبر در ارتباط با غافلگیری صهیونیست‌ها در عملیات طوفان الاقصی و اظهار کرد: همانطور که عموم کارشناسان نظامی و راهبردی و امنیتی جهان به این موضوع اذعان کردند مهمترین ویزگی عملیات طوفان الاقصی را می‌توان اصل غافلگیری آن دانست. به گونه‌ای که تقریبا تمام زیر ساخت‌های اطلاعاتی و امنیتی و نظامی رژیم صهیونیستی را در داخل سرزمین‌های اشغالی به چالش کشید.

وی ادامه داد:  این اتفاق در چند روز گذشته عملا موجب فرار حجم وسیعی از ساکنین سرزمین‌های اشغالی شده که این نشان دهنده آن است که حتی اتباع این رژیم هم به این جمع بندی رسیده اند که تمام صحبت‌های دولت نتانیاهو درباره اشراف اطلاعاتی در اوضاع داخلی ومنطقه‌ای گزافه گویی بیش نبوده و برای نجات جان خود مجبور شدند برای خروج از سرزمین‌های اشغالی به فرودگاه  بروند.

وی ادامه داد: اگر بخواهیم ویژگی اصلی این عملیات را نام ببریم باید از اصل غافلگیری نام ببریم و ضمن این که این عملیات ویژگی‌های دیگه‌ای هم داشته که به هر شکل عملا ما را به به این جمع بندی می‌رساند که معادله قدرت در حوزه پرونده فلسطین تغبییر کرده است.

وی ادامه داد: در گذشته جریان مقاومت با رویکرد دفاع وارد عرصه تقابل با صهیونیست‌ها می‌شد، اما دفاع صرف اکنون تبدیل به حمله آن هم نه حمله آتشباری بلکه حمله از طریق زمین و آسمان و دریا  شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار