فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه از تصویب ایجاد ۲ معبر برای کولبری مجاز در استان کرمانشاه خبر داد.

کیاست سپهری فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه در مراسم تکریم خانواده‌های کارکنان فرماندهی مرزبانی استان کرمانشاه گفت : با تلاش‌های استاندار و مسئولان استان در آینده نزدیک ۲ معبر به صورت مجاز برای مرزنشینان در مرز شوشمی پاوه و شیخ صله در ثلاث باباجانی ایجاد خواهد شد.

وی افزود: اجرای معابر مجاز کولبری کمک بزرگی به بهبود معیشت مردم در شهرستان‌های مرزی می‌کند.

در این مراسم که به مناسبت هفته فراجا برگزار شد ۱۰ سری جهیزیه به ۱۰ زوج جوان خانواده مرزبانی استان کرمانشاه اهدا شد .

فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه راه اندازی این راه‌ها گشایش در معیشت مرزنشینان را به همراه دارد خاطر نشان کرد: تعامل مرزبانان با مرزنشینان یک تعامل دوسویه است و مرزبانی حامی حقوق مرزنشینان است.

فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه در ادامه به برنامه‌های هفته ناجا اشاره کرد و افزود: دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، غبارروبی مزار شهدا، دیدار با خانواده معظم شهدا، اهدا خون و اجرای مسابقه‌های ورزشی از جمله این برنامه‌ها بوده است.

سردار سپهری با اشاره به اینکه مرزبانان بصورت شبانه روزی در حال مبارزه با قاچاق هستند افزود: از ابتدای امسال تاکنون ۸۳ میلیون لیتر سوخت در مرز‌های استان کشف شد که این مقدار در مدت مشابه سال گذشته ۲۵ میلیون لیتر بوده است.

فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه میزان کشفیات سلاح را از ابتدای امسال تاکنون ۲۹۶ قبضه عنوان کرد و افزود: این مقدار در مدت مشابه سال گذشته ۲۷۶ قبضه بوده است.

وی با اشاره به خدمت انجام شده به زائران اربعین خاطرنشان کرد: از عوامل و کارکنان پایانه منذریه به دلیل همکاری خوبی که داشتند قدردانی می‌شود .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.