دستیار ویژه معاون هماهنگ کننده سپاه:

عملیات کوبنده مجاهدان فلسطینی سبب بهت دنیا شده است

مشاور و دستیار ویژه معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: حرکت غافلگیرانه و عملیات کوبنده مجاهدان فلسطینی سبب بهت دنیا و به خصوص صهییونیست‌ها شده است.

 سردار علی پاشامحمدی روز سه‌شنبه در نشست بصیرتی" ما به قله نزدیک شده‌ایم و دفاع مقدس ادامه دارد " در بوشهر اظهار کرد: این عملیات غرورآفرین دارای ابعاد مختلفی است که هر زمان اعلام شود زوایای مختلف و پیچیده آن می تواند سبب تعجب تحلیل‌گران سیاسی و جنگ شود.

وی افزود: در پی این عملیات، روزنامه‌های صهیونیستی اعلام کردند که امروز ما به گونه ای تحقیر شده‌ایم که قابل وصف نیست.

مشاور و دستیار ویژه معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: به تعبیر امام راحل(ره) فلسطین موضوع اول و پاره تن اسلام است که طی حدود ۸۰ سال گذشته همواره مورد تعدی و ظلم صهیونیست ها قرار گرفته است.

پاشامحمدی ادامه داد: عملیاتی که طی سه روز گذشته توسط مجاهدان فلسطینی در دفاع از مسجدالاقصی پایه‌ریزی و اجرا شد، نشان از روزهای سختی برای صهیونیست ها است که خود در رسانه هایشان بر آن معترف هستند.

وی ادامه داد: صهیونیست‌ها با شهید و زخمی کردن ۱۵۰ هزار نفر فلسطینی از سال ۲۰۰۸ تاکنون در غزه و کرانه باختری، مرتکب جنایت شدند و امروز شاهد باران سجیلی هستیم که بر سر آنها نازل شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.