معاون آموزشی و مشارکت های مردمی سازمان و سیزدهمین دوره جایزه ملی محیط زیست گفت: ۶۳ اثر در ۶ گروه انتخاب شدند که به مرحله دوم راه پیدا کرده اند.

 نورالله مرادی معاون آموزشی و مشارکت های مردمی سازمان و دبیر جایزه ملی اظهار کرد: آخرین دوره جایزه ملی در سال ۱۳۹۶ برگزار شد. امسال نسبت به سال های گذشته حدود ۱۳۵درصد در عملکرد ها و فعالیت ها  ارتقا دیده شده است. در این بین ۳۹۳ شرکت و موسسه مردم نهاد در این دوره شرکت کردند. یعنی چیزی حدود ۲۱ درصد تعداد شرکت ها نسبت به سال گذشته افزایش پیدا کرده است. 

او گفت: یکی از وظایف محیط زیست تقدیر و تشکر از افرادی است که به طور تخصصی برای محیط زیست کشور فعالیت می کنند . تا به الان ۱۶ جلسه در راستای محیط زیست برگزار شده اند. 

مرادی بیان کرد: ۶۳ اثر در ۶ گروه انتخاب شدند که به مرحله دوم راه پیدا کرده اند. پس از نظرات مختلف ۲۶ نفر به عنوان نفرات برگزیده و مورد تقدیری گروه های ۶ گانه قرار گرفتند. امیدواریم این دوره مورد نگرش بیشتری قرار بگیرد. این برنامه ها باید بیشتر برگزار شود تا فرصتی باشد برای  فرهنگ سازی و آموزش های فراوان .ما تازه اول راه هستیم و امیداریم چراغ راه را روشن کنیم. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار