مدیرعامل نیروگاه رامین اهواز گفت: میزان تولید برق این نیروگاه در اوج پیک مصرف تابستان بالغ بر ۲۵ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش یافته است.

محسن حافظی مدیرعامل نیروگاه رامین اهواز گفت: تولید نیمه نخست امسال این نیروگاه چهار میلیون و ۳۲۰ هزار مگاوات ساعت است و وقوع گرم‌ترین تابستان تاریخ جهان و ثبت گرمای بی‌سابقه در شهر اهواز نیز اهمیت و حساسیت تولید انرژی حیاتی برق را در پیک تابستان امسال دو چندان کرده بود.

او می‌گوید: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم تمرکز مراکز صنعتی بر افزایش تولید، تلاشگران این نیروگاه با روحیه جهادی خود توانستند تولید این نیروگاه را در اوج پیک مصرف برق تابستان به میزان ۲۵ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش دهند که این دستاورد منجر به تامین آسایش مردم در این ایام شده است.

مدیرعامل نیروگاه رامین اهواز همچنین از افزایش ۲۹ مگاواتی متوسط تولید لحظه‌ای و نیز افزایش ۹ درصدی ساعت کارکرد واحد‌های تولیدی این نیروگاه در شهریور امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.

او ادامه داد: تامین برق پایدار شبکه سراسری و خدمت‌رسانی مستمر به مردم مهمترین رسالت این مجموعه است و همواره همه تلاش خود را جهت دستیابی به اهداف و برنامه‌های تولیدی خود بکار می‌گیریم تا بتوانیم در انجام رسالت خود و خدمت‌رسانی به مردم سربلند باشیم.

استان خوزستان بدلیل شرایط آب و هوایی گرم و استقرار صنایع بزرگ، دومین استان پرمصرف برق پس از استان تهران است و نیروگاه رامین اهواز با ۶ واحد تولیدی بزرگترین نیروگاه بخاری کشور است که توانسته است پیک برق تابستان امسال را با وجود گرم‌ترین تابستان دهه‌های اخیر با موفقیت سپری و نقش همیشگی خود را که همانا تقویت، تثبیت و پایداری شبکه سراسری برق کشور در جهت خدمت‌رسانی به مردم بوده به خوبی ایفا کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.