فرمانده انتظامی استان فارس گفت: امنیت و آرامش مردم باید همواره دغدغه اصلی و همیشگی همه ما باشد و همگی در این مسیر تلاش کنیم.

سردار رهام بخش حبیبی فرمانده انتظامی استان فارس در همایش پلیس و اصناف که به مناسبت هفته انتظامی برگزار شد، اظهار کرد: آرامش، امنیت و آسایش مردم باید همواره دغدغه اصلی و همیشگی همه ما باشد و همگی در این مسیر تلاش کنیم.

او افزود: همه آحاد جامعه فارغ از هرگونه طیف و گروهی به عنوان شهروندان این مرز و بوم در زیر چتر امنیتی پلیس قرار دارند و از آن طرف کسانی که بخواهند به هر نحوی نظم و امنیت عمومی مردم را مختل کنند در هر جایگاهی که باشند با آن‌ها قانونی و قاطعانه برخورد می‌شود.

فرمانده انتظامی استان فارس ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات اصناف در جهت ارتقای احساس امنیت در جامعه و تعامل و همکاری با پلیس، گفت: استفاده از ظرفیت‌های اصناف، آرامش و آسایش را برای مردم به دنبال خواهد داشت.

سردا حبیبی با بیان اینکه همه اقدامات اصناف در زمینه‌های مختلفی از جمله امنیت، اقتصاد، اجتماعی و فرهنگی تأثیر گذار است، تصریح کرد: پلیس با تمام وجود در کنار شماست و در جهت تأمین نظم و امنیت مردم سینه خود را سپر می‌کند.

برچسب ها: آسایش مردم ، اصناف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار