رئیس آموزش و پرورش سرخه از تالیف کتاب تاریخچه آموزش و پرورش این شهرستان خبر داد و گفت: تالیفات خوبی در حوزه فرهنگی سرخه انجام شده است.

علی اصغر حسنان رئیس آموزش و پرورش سرخه در نشست تخصصی مدیر کل آموزش و پرورش استان سمنان با مدیران آموزش و پرورش شهرستان سرخه  ضمن بیان اینکه این شهرستان ۲۰۰ شهید را تقدیم انقلاب کرده است، تاکید کرد: ۴۴ شهید از این بین دانش آموز و فرهنگی بودند.

وی با بیان اینکه سرخه ۴۰ دانش آموز و چهار فرهنگی شهید دارد، افزود: آشنایی با شهدای دانش آموز به خصوص در قالب طرح‌های فرهنگی مانند نرم افزار رسم ایستادگی در دستور کار آموزش و پرورش سرخه قرار دارد.

رئیس آموزش و پرورش سرخه با بیان اینکه تاریخچه آموزش و پرورش این شهرستان به رشته تحریر درآمده است، تاکید کرد: خوشبختانه در حوزه تالیفات و به خصوص تالیفات علمی شهرستان سرخه دارای جایگاه ویژه‌ای است.

حسنان به مسائل آموزش و پرورش نیز اشاره کرد و یادآورشد: اختیار عمل مدیران مدارس باعث پیشبرد امور و اجرای بهتر برنامه‌ها و فعالیت‌ها در مدارس و ابتکار عمل در اجرای برنامه‌های مختلف مدیران می‌شود.

وی با بیان اینکه مدرسه مرکز تعلیم و تربیت است و امر تربیت باید در کنار تعلیم بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد، ابراز کرد: اجرای طرح مدرسه محوری در این راستا صورت گرفته، اما تا جایگاه مطلوب فاصله داریم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۸ ۱۸ مهر ۱۴۰۲
باید آموزش پرورش خودش سبک کند هر منطقه که مدرسه دولتی ندارد
وفقط غیر انتفاعی دارندد،،غیر انتفاعی هست شهریه نصف دانش آموزان را به مدرسه بپردازد ،اینجوری هم سیطره به مدارس غیر دولتی دارد ،هم سبک تر میشود الان شهرک ما دو غیر انتفاعی دارد و دولتی ندارد قانونی باشد که هر کودکی در غیر انتفاعی نزدیک ادرس ثبت نام کرد ،نصف شهربه آموزش پرورش میدهد مشکل سرویس مدلرس هم حل میشود مصرف بنزین کم میشود ترافیک کم میشود بهترین راه حل مدارس نیمه دولتی طرح آدرس هست حقوق معلمان غیر دولتی هم بر اساس اداره کار ماهانه از بودجه مدارس پرداخت بشه