کمیته امداد امام خمینی استان اصفهان حامی مالی ۷۵ خانواده دارای فرزند چند قلو است.

 مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان گفت: ارائه خدمت به این خانواده‌ها شامل کمک هزینه بلاعوض معیشت، کمک هزینه تامین مسکن و تسهیلات قرض الحسنه درمان، اشتغال زایی و نیز برخی خدمات حمایتی است.


کریم زارع با بیان اینکه امسال ۳۰ خانوار دارای چندقلو نیز به مشمولان این طرح اضافه شده‌اند، افزود: برای ترغیب خانواده‌ها به فرزندآوری که هدف آن تحکیم بنیان خانواده و رسیدن به نرخ باروری مناسب است، رسیدگی به امور این خانواده‌ها و ارائه خدمات به آن‌ها در دستور کار قرار دارد.


او  با تاکید به پرداخت ماهیانه یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به عنوان کمک هزینه تأمین شیر خشک و کالا‌های بهداشتی تا پایان دوسالگی فرزندان،گفت: برای کمک به خرید مسکن این خانوارها، ۲۰۰ میلیون تومان به صورت بلاعوض و ۵۰ میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه ارائه می‌شود.


مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان افزود: همچنین در صورت عدم اشتغال سرپرست خانوار، تسهیلات اشتغال پرداخت و برای رفع مشکلات درمانی و شرایط حاد مادی نیز تا سقف ۵۰ میلیون تومان تسهیلات کارگشایی پرداخت می‌شود.


او گفت: از زمان شروع طرح حمایت از خانوار‌های چندقلو، ۱۹۰ خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان اصفهان قرار گرفتند و از این تعداد ۸۰ خانوار از تسهیلات مسکن بهره‌مند شدند و درحال حاضر با پایان یافتن دوسالگی سن فرزندان، ۷۵ خانوار مشمول این طرح حمایتی هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار