رضوان گفت: هفته پدافند غیرعامل فرصت مهمی برای ترویج و توسعه فرهنگ پدافند غیرعامل است.

جلسه ستاد نکوداشت هفته پدافند غیرعامل استان تهران به ریاست علی رضوان، مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری تهران و سایر اعضا برگزار شد.

در این جلسه ضمن تشریح دستورالعمل برگزاری هفته پدافند و وظایف اعضای ستاد نکوداشت و مسئولین کمیته‌های ستاد، دستورات اجرایی اختصاصی متناسب با شرح وظایف دستگاه‌های اجرایی و اقدام‌های مشترک و برنامه‌های دستگاه‌ها مورد بررسی قرار گرفت و در ادامه به استفاده از ظرفیت فضای مجازی و نشست‌های تخصصی و انجام رزمایش در حوزه‌های مختلف پدافند غیرعامل تأکید شد.

رضوان گفت: شعار امسال هفته پدافند غیرعامل «ایران پایدار به وسعت ایمان به بلندای امید» می‌باشد که باید همگی در زمینه تعمیق و ترویج این شعار بنیادی به ویژه استفاده از تقویم (عناوین روز‌ها و محور‌های فعالیت) و موضوعات مربوط به پدافند غیرعامل تلاش کنیم.

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری تهران تصریح کرد: هفته پدافند غیرعامل فرصت مهمی برای ترویج و توسعه فرهنگ پدافند غیرعامل است که طبق فرمایش مقام معظم رهبری "یک اصل است برای همیشه نه یک مقطع خاص" ایجاد می‌کند تا بتوانیم اعتقاد و باور مدیران دستگاه‌ها نسبت به این حوزه را افزایش دهیم و مردم و کارشناسان را در مقابله با تهدیدات و آسیب پذیری‌ها آموزش دهیم که در نهایت به هدف پدافند غیرعامل که کاهش آسیب پذیری، مصون سازی و حفاظت از زیرساخت‌ها و ارتقاء پایداری ملی است، نزدیک شویم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار