رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان:

عملیات طوفان الاقصی تنها یک تلنگر به کشور‌های سلطه گر بود

حجت الاسلام سادات گفت: عملیات طوفان الاقصی تنها یک تلنگر به کشور‌های سلطه گر بود و بدون شک پیروزی‌های بزرگ بعدی در راه است.

 رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان با اشاره به عملیات غرورآفرین طوفان الاقصی اظهار کرد: این پیروزی بزرگ جبهه مقاومت نتیجه سال‌ها مقاومت و همبستگی مسلمانان در دفاع از قدس شریف و مقابله با رژیم غاصب صهیونیستی بود.

حجت‌الاسلام سید محمد سادات با بیان اینکه صدای شکستن استخوان‌های رژیم صهیونیستی بیش از هر زمان دیگری به گوش می‌رسد، افزود: بی شک خون پاک شهدای مقاومت به ویژه سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی ضامن پیروزی نهایی در این نبرد همه جانبه خواهد بود.

وی ادامه داد: امروز جهان شاهد صف‌آرایی تمام کفر در برابر تمام اسلام است و استبداد جهانی به پشتوانه سلاح‌های کشتار جمعی و اهرم‌های فشار، سعی در ادامه چپاول، اشغال و ویرانگری دارد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان اضافه کرد: با مقاومت مردم منطقه و پیشرفت‌های نظامی جبهه مقاومت، موازنه قدرت به نفع مسلمانان تغییر کرده و به زودی قدس شریف از چنگال اشغالگران آزاد خواهد شد.

حجت الاسلام سادات یادآور شد: عملیات طوفان الاقصی در عمل ثابت کرد اسراییل از خانه عنکبوت هم سست‌تر است و طبق وعده صادق رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی این رژیم نابود خواهد شد و بزودی باید این منطقه را برای همیشه ترک کرده و نام منحوس آن از صفحات تاریخ پاک شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.