بررسی چالش‌ها و فرصت‌های پیش روی بیمه سلامت در کرمانشاه

مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه با اشاره به برگزاری اجلاس مدیران بیمه سلامت کشور گفت : چالش‌ها و فرصت‌های پیش روی بیمه سلامت در امسال و آینده با حضور مدیران ارشد این سازمان هفته جاری در این استان بررسی و تصمیم‌های لازم در این راستا اتخاذ می‌شود.

رضا تحویلیان مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه گفت : اجلاس مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه (۱۹ و ۲۰ مهرماه) هفته جاری در شهر کرمانشاه برگزار می‌شود.

وی بررسی چالش‌های پیش روی نظام ارجاع و پزشک خانواده در بیمه سلامت را از جمله موضوع‌های مهم این اجلاس عنوان کرد و گفت: در این خصوص با حضور کارشناسان تصمیم گیری نهایی اتخاذ می‌شود.

تحویلیان هوشمندسازی خدمات بیمه سلامت، خرید خدمات راهبردی و نحوه بهتر ارایه خدمات بیمه سلامت به بیمه شدگان را از دیگر محور‌های مهم این اجلاس اعلام کرد.

مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه گفت: ۵۷ درصد جمعیت استان کرمانشاه با یک میلیون و ۱۵۰ هزار نفر زیرپوشش بیمه سلامت قرار دارند که ۸۰۰ هزار نفر آن‌ها جزو دهک‌های یک تا سوم جامعه هستند یعنی خدمات دارویی و درمانی رایگان دریافت می‌کنند.

تحویلیان با بیان اینکه ۳۱ دفتر پیشخوان طرف قرار داد امور خدماتی بیمه سلامت را در سطح استان کرمانشاه انجام می‌دهند؛ از ارایه ۲ میلیون و ۱۷۴ هزار و ۱۲۳ خدمت غیرحضوری برای صدور بیمه نامه، ایجاد پوشش بیمه جدید و تمدید سیستمی بیمه شدگان در ۱۴۰۱ خبر داد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.